„Kedves ismeretlen… Aki megmentetted az Anyukámat azzal, hogy gondolkodás nélkül felkaptad a tömegben, miután pillanatok alatt elájult… Köszönöm, hogy ott voltál, nem gondolkodtál, azonnal segítettél, azonnal kivitted az orvoshoz, köszönöm, hogy létezel – hálálkodott a Facebookon egy hölgy. Egy üllői Facebook-csoportból azóta az is kiderült, hogy ki volt a megmentő, így már név szerint is köszönetet tudtak mondani neki az érintettek.
VIA Story
Ez is érdekelhet:
Ettől eltekintve a Defender Hard Top szinte teljesen megegyezik a SUV kivitelű testvérével, így a vásárlók ugyanazt a széles választékot kapják a felnik, a belső kialakítás vagy az ülések terén. Az utastér kifejezetten kiemelkedő a kategóriájában: gyakorlatilag megegyezik a normál Defenderrel, így a válaszfal mögött ülve is olyan érzése van az embernek, mintha egy SUV-ban ülne. Alapesetben kétüléses, de extraként elérhető az úgynevezett „ugróülés” is, amivel szűkösen ugyan, de három személy is elfér.
Összességében a Defender Hard Top egyedülálló ajánlat a piacon. Egyetlen közvetlen riválisa a Land Rover saját Discovery Commercial modellje, amely több helyet kínál és kissé eltérő felszereltséggel bír, de hasonló terepjáró képességgel. További versenytárs lehet a Toyota Land Cruiser Commercial, ami szintén két tengelytávval érhető el, és terepen szinte egyenrangú a Defenderrel, de belső tere sokkal puritánabb. A legtöbb vetélytárs azonban a közepes méretű, egytonnás dupla kabinos pickup kategóriában található, mint például a Ford Ranger, a Toyota Hilux vagy az Isuzu D-Max. Ezek ugyan nagyobb teherbírással rendelkeznek, de luxusban nem közelítik meg a Defendert.
A prémium kategóriás kivitel miatt a Hard Top drágább, mint a legtöbb haszongépjármű. Bár alapból is prémium megjelenést nyújt, és már a 90-es verzió is reprezentatív, csak akkor éri meg a 110-esre költeni, ha valóban szükség van a nagyobb rakodótérre. A fenntartási költségek is magasak, mivel a teljes kínálatot a Land Rover Ingenium hathengeres dízelmotorja hajtja, amelyekben ugyan van mild-hibrid technológia, de fogyasztásuk még így is magas. A hivatalos WLTP szerinti kombinált fogyasztás a D250 és D350 motoroknál nagyjából azonos, 33,6, illetve 33,1 mpg, de valós használat mellett, különösen rakománnyal, ezek az értékek csökkenhetnek.