Itt a vége! Összeomlott Lakatos Levente!

A megható jelenet nemcsak a versenytársakat érintette meg, hanem a tévénézőket is. Sokak számára szimpatikus volt, hogy Levente képes volt felvállalni érzéseit, és nem szégyellte a könnyeit. Bár a drámai pillanatok miatt egy ideig úgy tűnt, végleg kiszállhat a játékból, végül nem adta fel: a kihívást teljesítette, a békákat célba juttatta. Az epizód így nemcsak a félelmekről és a határok átlépéséről szólt, hanem arról is, hogy az empátia és az érzelmek felvállalása erőt adhat a legnehezebb helyzetekben is.

VIA Tenyek

Ez is érdekelhet:

A raktér egyik fő jellemzője az acél válaszfal, amely elválasztja az utasteret a csomagtértől. Szerencsére a vezetőülés hátratolhatósága így sem korlátozott, így a magasabb vezetők számára is kényelmes pozíció állítható be. Az első textilszőnyegeket gumiszőnyegek váltották fel, a raktér pedig sík padlós kialakítású, gumírozott réteggel borított rétegelt lemez burkolattal. A padló hátsó része felnyitható, alatta egy mély tárolórekesz található, amely a pótkerék helyére lett beépítve. A teljes raktér térfogata 1,3 köbméter, azaz 1326 liter, a hasznos teherbírás pedig 425 kilogramm. Összehasonlításképpen, a hagyományos 1.8-as hibrid Corolla kombi teherbírása 405 és 535 kg között mozog, felszereltségtől függően.

A csomagtér nyílása jól formázott, és mivel a karosszéria teteje nem lejt, mint sok modern kombi esetében, a nagyobb méretű tárgyak pakolása is egyszerű. A csomagtartó pereme kellően előre nyúlik, hogy megvédje az ütközőfelületet, bár egyes fényezett részek sérülékenyek lehetnek. A vontatható tömeg megegyezik a személyautó változatéval, azaz 750 kg.

Menet közben a Corolla Commercial ugyanazt a csendes és kényelmes vezetési élményt nyújtja, mint a személyautó. A hibrid rendszer elektromos üzemmódban indítja az autót, és városi környezetben általában csendben működik. A fokozatmentes automata (CVT) váltó gyors gyorsításnál felpörgeti a motort, ami megnöveli a zajszintet, de a legtöbb esetben az autó nyugodt, sima üzemmódban működik. A Toyota TNGA platformjának köszönhetően az autó jól kezelhető, dinamikusan fordul, és minimális a dőlése kanyarodáskor – mindez szokatlan egy haszonjárműtől, de pozitív élmény a sofőr számára.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük