Elköltözött a másvilágra a TV2 híradósa

A tavalyi, számára sikertelen polgármester-választást követően István új irányt keresett, és a diplomácia felé fordult. Elvégzett egy külügyi képzést, amely a magyar külszolgálati képviselőket készíti fel feladataikra, valamint egy alapos átvilágításon is átesett – árulta el a Blikknek egy neve elhallgatását kérő informátor. Úgy tudni, még közeli barátai is csupán annyival voltak tisztában, hogy Afrikába költözött. A legfrissebb fejleményekről azonban az egykori híradós egyelőre nem nyilatkozott.

VIA Blikk

Ez is érdekelhet:

A belépő Active felszereltségi szint alapfelszereltsége meglehetősen bőséges, 16 colos könnyűfém kerekekkel, automatikus fényszórókkal és ablaktörlőkkel, automata klímával, hátsó parkolássegítőkkel és a Peugeot i-Cockpit kétszintű kijelzős rendszerével, amely a vezetői információkat és az infotainment rendszert is kezeli.

Az Allure változatra való átváltás 17 colos könnyűfém kerekeket, sötétített oldalsó üvegeket, hátsó kamerát és extra vezetési módokat ad. Emellett elérhetővé válik a márka i-Toggle rendszere, amely lehetővé teszi az infotainment leggyakrabban használt funkcióinak gyorsgombokkal történő testreszabását.

A csúcsmodell, a sportos megjelenésű GT 18 colos könnyűfém kerekeket, mátrix LED fényszórókat, hangulatvilágítást, adaptív tempomatikát és egy 3D műszerfalat kap.

A Peugeot híres arról, hogy olyan autókat készít, amelyek kiváló vezetési élményt kínálnak, de az utóbbi években ez a hírnevük egy kicsit megsínylette. Az újabb modellek nem mindig hozták azt a kezelhetőséget és komfortot, amit a márka korábbi autói, mint a kisautók és nagy limuzinok kínáltak, de a 308 SW képes versenyezni a kategória élvonalával.

A 1,2 literes PureTech háromhengeres benzines motor az alapváltozat, amely 129 lóerőt ad le. Viszonylag sima és reagáló, és a 0-100 km/h gyorsulás 9,7 másodperc alatt történik, ami tisztességes teljesítményt kínál. Nemrégiben bemutatták a 136 lóerős, 28 lóerős villanymotorral és 6 sebességes duálkuplungos váltóval szerelt mild-hibrid változatot, amely 9,3 másodperc alatt gyorsul a 0-100 km/h-ra. A 1,5 literes BlueHDi dízel motor 130 lóerőt ad le, 300 Nm-es nyomatékkal, és bár a gyorsulása egy másodperccel lassabb, a való életben sokkal dinamikusabbnak érződik.

Ha még több teljesítményre vágyik, a plug-in hibrid verziók további gyorsulást kínálnak, a 178 lóerős verzió 7,6 másodperc alatt gyorsul, míg a 222 lóerős változat mindössze egy tizedmásodperccel gyorsabb, és csak GT felszereltséggel érhető el. A teljesítményüket mindkét plug-in hibrid modellnél egy kis megszakítás zavarja, amikor az autó vált az üzemanyag- és elektromos motor között, de mindkét verzió képes akár 40 mérföldet is elektromos üzemmódban megtenni, és képes autópálya sebességre is.

Bár az elektromos E-308 SW változat nem biztosít rendkívüli gyorsulást, a teljesítmény még mindig tisztességes. A hagyományos motorerőhöz képest az elektromos motor Sport üzemmódban 154 lóerőt ad, de normál üzemmódban az autó csak 134 lóerőt kínál a hatékonyság növelése érdekében. Az autó kényelmes, és az utastér jól el van szigetelve a közúti és szélzajtól.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük