Szemétszállítási dráma!

„50 évet dolgoztam, most meg engedély kell ahhoz is, hogy elvigyék a banánhéjat?” – írták hozzászólásban! Azonban utána jártunk, több napilap sem írt még a helyzetről! A hír jövője még elég bizonytalan! Amint lesz friss információ frissítjük a bejegyzésünket!

Forrás: MSN / FB / TTOK

Ez is érdekelhet:

A Citroën SpaceTourer motorkínálatából a 2.0 literes BlueHDi 150 változat a legjobb választás, ha valóban ki akarjuk használni az autó képességeit. Ez a motor 148 lóerőt és 370 Nm nyomatékot kínál, ami bőven elegendő ahhoz, hogy hat felnőtt utast és csomagjaikat is magabiztosan mozgassa, akár autópályán is. A 0–100 km/h-s gyorsulás 11 másodperc, ami ugyan nem sportos, de teljesen elfogadható egy ekkora kategóriájú járműtől.

A kínálat csúcsán álló BlueHDi 180 motor 177 lóerőt és 400 Nm-t ad le, viszont a gyorsulási adat ugyanaz marad (0–100 km/h: 11 mp), aminek egyik oka a széria EAT6 automata váltó, ami sima, de nem különösebben gyors váltásokat biztosít. Ha a gyorsulás nem is nő érezhetően, a terhelhetőség és nyomatékérzet mindenképp jobb a 180-as motorral – de a 150-es változat az arany középút.Bár a SpaceTourer haszongépjármű-alapokra épül, a tervezők ügyesen elrejtették a furgonos gyökereket. Az egyenes, dobozos arányokat a lekerekített élek, a magas motorháztető, a domború sárvédők, valamint a modern fényszóró- és hűtőrács-dizájn teszi barátságosabbá. Az első lökhárítóban elhelyezett LED nappali menetfények és a Citroën „mosolygós” hűtőmaszkja segít abban, hogy a SpaceTourer kevésbé hasonlítson egy áruszállítóra, inkább egy praktikus, modern családi autó benyomását kelti.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük