Örökre elbúcsúzott el az ATV műsorvezetője

Szeptember 30-án, a déli Híradó előtt Eszter bejelentette rajongóinak, hogy ez lesz az utolsó élő adása egy időre. Az adás végén kollégájával, Szlazsánszky Ferenccel váltott pár szót, majd a nézőknek is köszönetet mondott. „És Önöknek is köszönöm a 12 éve tartó figyelmet és támogatást, szeretetet. Most egy időre elköszönök, mert fontos feladatok várnak rám, de később visszatérek, hogy újra híreket hozhassak Önöknek” – mondta mosolyogva. Így tehát a megható üzenet mögött nem búcsú, hanem egy új élet kezdetének öröme áll: a várva várt kisfiú érkezése.

VIA Naphire

Ez is érdekelhet:

Az e-308 teljes egészében a harmadik generációs 308 belső terét viszi tovább, mivel magát a hagyományos ferdehátú változatot csak 2021-ben mutatták be. Meglehetősen merészen megformált műszerfallal rendelkezik, amelyet egy központi érintőképernyős infotainment rendszer ural, az autó fő kezelőszerveinek elrendezése pedig a Peugeot i-Cockpit ergonómiai rendszeréhez igazodik (ami egy kis, alacsonyan elhelyezkedő kormánykereket, egy magasan elhelyezett digitális műszerfalat és egy olyan pozíciót eredményez, amely utóbbit az előbbi karimájának felső széle fölé helyezve láthatjuk).

Még az alacsonyabb kategóriájú, Allure felszereltségi szintű autók is megkapják a Peugeot lenyűgöző i-Connect 10 hüvelykes érintőképernyős infotainment rendszerét, a vezető által választható i-Toggle gyorsgombokkal. Ezek a funkciók lehetővé teszik a saját, gyors hozzáférésű, állandó menüparancsok beállítását olyan funkciókhoz, mint a navigáció, az audio és a vezetéstámogató funkciók, ami nagyszerűen segíti a használhatóságot. A vezetési kényelem jó, a különc kezelőszervek elrendezése jobban működik a 308-asban, mint más, nagyobb Peugeot-kban.
Az anyagminőség helyenként magas, néhány keményebb, olcsóbb díszléc megfosztja az autót az illeszkedés és a kidolgozás valóban állandó magas színvonalától; de legalábbis ránézésre a látszólagos minőség benyomása elég meggyőző.
A második sorban korlátozott a hely, még egy közepes méretű ferdehátú autó mércéjével mérve is, de a növésben lévő gyerekek vagy a fiatal tinédzserek boldogan elférnének ott, és pontosan ezt a kompakt második autó hangulatot a Peugeot mindig is a Golf riválisaival igyekezett elérni.
A csomagtartó mérete kategóriájában versenyképes a ferdehátú modellhez képest. A raktérfedél alatt 361 literes, ami elfogadható, de kisebb, mint a belső égésű motorral szerelt változaté.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük