Háztűz! Hat embernek kellett kiköltöznie!

A leégett lakrészben hatan éltek, számukra az önkormányzat biztosít átmeneti szállást.

Forrás: MSN / FB / EZT

Ez is érdekelhet:

Meglepő módon a 19 colos alacsony profilú gumik ellenére a rugózási komfort elfogadható – legalábbis jó minőségű útfelületen. Azonban ha az aszfalt minősége romlik, a kemény futómű nem tudja teljesen elnyelni a nagyobb úthibákat, így egy-egy mélyebb kátyú zavaró ütést okozhat az utastérben. Azoknak, akik inkább kényelmesebb, hétköznapibb vezetést keresnek, érdemes a Sport modellt választani a kisebb, 18 colos kerekeivel és puhább futómű-beállításával.

Bár a Hyundai i20 nem tudja teljesen felvenni a versenyt vezethetőség terén a dinamikus karakterével, van néhány erős ütőkártyája, amelyek különösen a hétköznapi használat során érezhetőek. A leginkább kiemelkedő tulajdonsága a kifinomultsága és csendessége, különösen autópályán, ahol a szél- és gördülési zaj kiválóan szigetelve van az utastérből – ez a kategóriában ritka erény.

A kormányzás városi körülmények között kellően könnyű és jól manőverezhető, azonban kanyarban néha kiszámíthatatlanul „súlyosodik”, és nem ad túl sok visszajelzést az útról. A futómű hangolása kissé feszes, így az úthibákat nem mindig nyeli el tökéletesen, de összességében az úttartás stabil, az autó kanyarokban biztonságosnak és kiszámíthatónak érződik.

A motorpaletta meglehetősen szűk: két benzines és egyetlen dízel erőforrás közül választhatunk. Az 1,2 literes, 84 lóerős négyhengeres benzines valamelyest nyers és erőtlennek érződik, ha nagyon meg van hajtva, de városban élénk és rugalmas, alacsony fordulaton jól reagál. Ráadásul egy kellemesen pontos, ötfokozatú kézi váltóval párosították.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük