Családi tragédia! Az Apját veszítette el Tóth Gabi!

A legnagyobb veszteség azonban nem közülük került ki, hanem a „fogadott apja” volt, akivel húsz éven át dolgozott együtt. „Ő nekem nagyon nagy veszteség. Nehéz volt látni, hogy az exférjemmel együtt nyaraltak Törökországban. Mintha meghalt volna bennem valami, amikor megláttam azt a képet.”
„Úgy érzem, addig voltam szeretve, amíg dübörgött a Tóth Gabi. Aztán amikor leállt a zene, mindenki elment” – zárta vallomását az énekesnő, aki most először mondta ki: ez a veszteség olyan volt, mintha valakit tényleg elveszített volna.

VIA Blikk/Vsat3

Ez is érdekelhet:

Ez a belső tér az új 3008 kiemelkedő tulajdonsága. Az anyagok megjelenése és tapintása is csábító, még tesztautónk belépő szintű Allure felszereltségében is. A Peugeot sikeresen kiemelte a mércét a mainstream versenytársak közül a belső kialakítás és az érzékelt minőség terén, miközben a használhatóságból sem áldozott.

Az autót körülölelő, 21 hüvelykes, ívelt képernyő (valójában két képernyő: egy vezetőoldali kijelző és egy infotainment érintőképernyő egyetlen egységbe integrálva), amely a műszerfal tetején található, elegáns és reszponzív. A grafika meglehetősen zsúfolt, és a betűtípusok kissé nehezen olvashatók, de mindezt könnyen használhatóvá teszi a képernyő alatt elhelyezkedő „i-Toggles” gombok sorozata, amelyek testreszabható parancsikonokat kínálnak részletes szinten, az ülésfűtéstől a kedvenc nagynéni hívásáig. Fontos kiemelni, hogy pontosan ott vannak, ahol lenniük kell ahhoz, hogy értelmet adjanak az autó szélesebb ergonómiai elrendezésének. A Peugeot iCockpit kezelőszerveinek elrendezése a korábbi modellekben némileg gondot okozott; de a 3008 magas légterelője helyet biztosít az autó kijelzőinek és műszereinek a kormánykerék mögé való elhelyezésére anélkül, hogy az lefelé tolódna, és így teljesen láthatóak. A 3008 kisebb kormánykerekéhez még hozzá kell szokni, de az elhelyezése közel sem olyan problémás, mint a régebbi Peugeot-knál.

A kemény, de mégis jó tartást biztosító vezetőülés kényelme jó, mivel állítható; az utastérben általánosságban szellősség érzete uralkodik, amit az anyagválasztás is segít.

A hátul ülők nem a kategória legnagyobb autójával találkoznak, de még a felnőttek is elégedettek lesznek a lábtérrel és a fejtérrel. A pikáns forma láthatóan nem befolyásolta az utasteret, bár a csomagtartóban csökkenti a rakteret, ahol a terjedelmesebb tárgyaknak nehezebb helyet találni.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük