AZ ÖSSZES POSTA BEZÁR

A Magyar Posta bejelentette: a leállás idején nem lesz csekkbefizetés, nem lesz készpénzfelvétel, nem lesz bankkártyás fizetés, és még a csomagfeladás, csomagátvétel és a levélfeladás is szünetel.
Leáll a posta hu, elérhetetlen lesz a Posta és a Sender! alkalmazás, sőt még a csekkautomaták és csomagautomaták is akadályokba ütköznek – előbbiek teljesen, utóbbiaknál csak a kivétel működik, a feltöltés nem.
A vállalat arra kéri az embereket, hogy minden teendőt a karbantartás előtt vagy után intézzenek, mert a hétvégén gyakorlatilag országos szolgáltatáskiesés várható.
A posta bezár, a rendszerek állnak – ilyen mértékű leállást rég nem látott Magyarország.

VIA Portfolio

Ez is érdekelhet:

A Toyotának három generációnyi Priusra volt szüksége , hogy valami teljesen újat próbáljon ki. Íme az ultrapraktikus Prius+, egy hétüléses, adómentes családi autó, amely a Ford S-MAX és a Vauxhall Zafira Tourer vásárlóit célozza meg . Az okos, padlóba süllyedő, többszintes ülésrendszer előnyt biztosít a Prius+-nak, de a magas listaár, az olcsó belső műanyagok és a zajos CVT sebességváltó elriaszthat néhány vásárlót. Azonban egy olyan egyterű, amely képes 70 mpg-os fogyasztásra és 96 g/km CO2-kibocsátásra, kétségtelenül sok család szívét meghódítja.

A Toyota fő prioritása a Prius+ esetében az üzemanyag-takarékosság volt, és az autó méretét tekintve a bejelentett 70 mpg-es érték lenyűgöző. Mindössze 96 g/km CO2-kibocsátással az autó útadó-mentességre is jogosult – amit egyetlen riválisa sem tud elérni. A felszereltség is megfelelő, még az alapfelszereltségű T4 modell is alapfelszereltségként kap panorámatetőt, head-up kijelzőt és Bluetooth-t. Ráadásul minden Toyota ötéves ingyenes garanciával rendelkezik, ami segít minimalizálni a karbantartási költségeket. A Prius+ azonban lényegesen drágább, mint a Ford S-MAX és a SEAT Alhambra .
A Prius+ bizonyos szögekből pont úgy néz ki, mint a standard Prius, de valójában 155 mm-rel hosszabb, 30 mm-rel szélesebb és 85 mm-rel magasabb. Az első lökhárító agresszív kivágásai erős nappali menetfényeket rejtenek, a lejtős tetővonal pedig olyan benyomást kelt, mintha a Prius+ álló helyzetben is mozogna. A bonyolult hátsó lámpák és a lejtős tetővonal is nagyon vonzó. Belül egy új műszerfal-dizájn található, amely egyszerűen és hatékonyan van elrendezve. Csak kár, hogy a belső műanyagok kissé olcsónak érződnek, és a központi kijelző oldalán végigfutó ezüst díszítés kissé egyoldalúvá teszi az egész elrendezést.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük