– A rendes havi ellátást
– a 13. havi teljes összegét
– és a 14. havi nyugdíj első részletét, egy heti összeget, ami átlagosan 65 ezer forint!
Ezzel pedig hivatalosan eldőlt: jövő februárban érkezik a 14. havi nyugdíj első lépése – egyheti plusz pénz minden jogosultnak.
Az idősek fellélegezhetnek, a döntés megszületett. A történet így lezárult – de az országban most mindenki ugyanarra a kérdésre figyel:
vajon ez csak a kezdet, és tényleg jöhet a teljes 14. havi nyugdíj a következő években?
VIA MSN
Ez is érdekelhet:
Az egyetlen dolog, amivel sosem tudtam megelégedni, az a kormánykerék volt, ami nemcsak kicsi és téglalap alakú volt, de szinte az ölemben kellett lennie, ha látni akartam a műszereket. A Kona és az e-Niro normál műszerfallal és sokkal nagyobb hatótávolsággal rendelkezik, így legyőzik az e-2008-at. De a benzinmotoros 2008 erős versenyző a rendkívül népszerű benzinmotoros crossoverek kategóriájában, képes felvenni a versenyt a Renault Capturral, a Nissan Juke-kal és a Pumával. Visszatérve az eredeti múzsámra: 6550 fontot kellene fizetni egy e-2008-asért egy 2008-as helyett? Meg fogsz lepődni, ha meglátod, hogy a fenntartási költségem 850 kilométeren keresztül mindössze 10,67 font volt; ez kizárólag az Ionity gyorstöltő használatából származott, mivel a töltő, amit általában használtam, soha, khm, nem számolt fel töltést, annak ellenére, hogy aktiváltam a bankkártyámmal. Mr. Sunak botjának végén két répa is lóg: a gépjárműadó-mentesség és a cégautó-adómentesség.
Mint mindig, most is a helyzetednek megfelelően kell döntened. Ezért tértem vissza a benzinmotoros autóhoz, miközben végig a szomszédok kocsifelhajtóján töltő elektromos autókat szemeltem ki, nem utolsósorban egy okos Onyx Black e-2008-at. A feltűnően jó megjelenés, a könnyű vezethetőség és a nehéz kompakt SUV-októl elvárhatónál nagyobb dinamizmus teszi az e-2008-at ádáz versenyzővé ebben a gyorsan növekvő szegmensben. Feltéve, hogy a hatótávolság és a frusztráló kezelőszervek nem riasztják el.
