2025 októberétől 10 így mehetsz a rendelőkben!

A változás a jelenlegi gyakorlathoz képest komoly szigorítást jelent, és várhatóan sok beteg mindennapjait befolyásolja majd. Hogyan működött eddig a rendszer? A jelenlegi szabályozás szerint a betegnek nem kell új beutalót kérnie, ha három hónapon belül visszatér ugyanahhoz a szakorvoshoz. Ez jelentős könnyebbséget jelentett a pácienseknek. Az új rendeletmódosítás eltörli ezt a lehetőséget. A jövőben minden szakorvosi kontrollvizsgálathoz új beutalót kell bemutatni, kivéve azokat az ellátásokat, amelyek nem igényelnek közvetlen orvosi közreműködést. Ez azt jelenti, hogy egy egyszerű kontroll miatt is vissza kell menni a háziorvoshoz, ami megnövelheti a háziorvosi rendelők terheltségét, és plusz idő- és energia-ráfordítást jelent a betegeknek.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Annak ellenére, hogy a Panda Cross igazi kis „terepbajnok”, nem felejtette el városi autós gyökereit. Kompakt méretei, kiváló kilátása és könnyű kezelhetősége miatt ideális választás lehet a mindennapokban is. A Fiat klasszikus „City” gombja a kormányzást még könnyedebbé teszi – így például parkoláskor vagy szűk utcákban játszi könnyedséggel manőverezhetünk. Az Eco mód pedig visszafogja a motor nyomatékát, ezzel segítve az alacsonyabb üzemanyag-fogyasztást – különösen városban hasznos.

Stílus tekintetében a Panda Cross sem marad el az elvárásoktól. Külső megjelenése olyan, mintha egy Tonka játékautó életre kelt volna – merész, szögletes, masszív. A dizájnban megjelenő „squircle” (a négyzet és kör közötti átmenet) formai motívum szinte minden részleten feltűnik – különösen az elülső lökhárító hatalmas, látványos védőlemezén, amely nem kevesebb mint 15 ilyen nyílást tartalmaz. Ezek nemcsak látványelemek: a lemezek valódi funkciót is betöltenek, mivel a motor és egyéb mechanikai alkatrészek védelmét szolgálják terepen.

Az első lökhárító és a lámpák körül található masszív műanyag burkolatok pedig nemcsak díszítőelemek: komoly védelmet nyújtanak kavicsfelverődés, ágak vagy tereptárgyak ellen, így nem kell minden gally miatt aggódnunk egy erdei ösvényen.

Bár a Suzuki Swift 4×4 például hasonló filozófiát követ, a Fiat Panda Cross hozzá képest sokkal karakteresebb, mind megjelenésében, mind képességeiben.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük