Összetörtek a rajongók: Most jött a hír Szűcs Judith-ról!

Számos művésztársához hasonlóan ő is kis nyugdíjat kap, de ritkán beszél erről nyilvánosan. Elmondása szerint 28.600 forintos összeggel kezdte a korai nyugdíjas éveit, amit csak minimálisan emeltek az évek során. Néha kénytelen volt kiegészítő támogatást kérni, de igyekszik nem foglalkozni ezzel a mindennapokban, mert csak frusztrálná. „A fellépésekből még fenn tudom tartani magam” – mondja, hozzátéve, hogy a panaszkodás nem az ő stílusa. Története azonban jól mutatja, mennyire fontos volna méltó módon megbecsülni azokat, akik egy élet munkájával színesítették a magyar kultúrát.
ÉS EZ MÉG SEMMI:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ami a Bigstert illeti, tekintsünk rá úgy, mint a Duster nagyobb testvérére. Ugyanazon Renault Group CMF-B platformra épül, mint minden Dacia modell, kivéve a pici Spring EV-t.
A két autó külső dizájnja egyértelműen rokon, és a Duster retrós vonalai jól átültethetők a nagyobb modellre, amelynek tengelytávja körülbelül 45 mm-rel hosszabb, így a hátsó lábtér az, ami közvetlenül profitál belőle.
A Bigster hátulja is jelentősen hosszabb lett, ami lehetővé tette a 677 literes csomagtér kialakítását (teljes hibrid esetén 612 liter), az A-oszlopok pedig 5 cm-rel hosszabbak lettek a magasabb szélvédő érdekében (amely vastagabb üveget is használ a jobb akusztikai szigetelés érdekében). Ugyanakkor a Bigster nem szélesebb, mint a Duster, így nem kell azt várni, hogy sokkal nehezebben kezelhető lesz B-úton vagy külvárosi szűk utcákon.

A motorválaszték is ismerős érzést kelt. Az itt bemutatott Bigster a fronthajtású Hybrid 155, amely a Duster Hybrid 140-hez hasonlóan egy 1,6 literes atmoszférikus négyhengeres motort és két villanymotort használ, de itt egy 1,8 literes négyhengeres motor dolgozik, összesen 153 lóerőt biztosítva. Ez teszi a Bigstert a Dacia 59 éves történetének legnagyobb teljesítményű közúti autójává.
Van még egy mild-hybrid változat is, amely egy 1,2 literes háromhengeres turbós benzinmotort párosít egy 48V-os elektromos rendszerrel és egy hatfokozatú manuális váltóval. Ez 138 lóerőt ad le – vagy választható ugyanez a motor, de 10 lóerővel kevesebbet ad cserébe, viszont négykerék-hajtást és független hátsó felfüggesztést kapunk a hagyományos torziós tengely helyett.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük