Steiner Kristóf és párja megkapták a vágyukat!

Azért mert egy férfi egy m/sik fé/f/t sz/re/, az nem jelenti azt, hogy egy ki/gyer/kkel nem tud szépen b/nni, esetleg bű/cse/ekm/nyt akar elkövetni. Láthatóan Kristóf és férje igencsak boldog hiszen a két csemete rendkívül feldobja a hétköznapjaikat! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Először is, az aktívan felfüggesztett Across önsúlya körülbelül 280 kg-mal nagyobb, mint a sima RAV4 Hybridé (és még így is majdnem 200 kg-mal könnyebb, mint a nemrégiben tesztelt Range Rover Evoque P300e). Másodszor, az Across 0-100 km/h gyorsulása 6,0 másodperc, ami hasonló a DSG váltós Golf GTI-hez. A laboratóriumi emissziók ezzel szemben kevesebb mint 25 g/km, és az elektromos hatótávolság nagyon figyelemre méltó 75 km. Akár Suzuki, akár Toyota érdeme, mindez valóban figyelemre méltó technikai teljesítmény.

A külső dizájn terén nem sok újdonság van. Az Across a Toyota-val azonos méretű és sziluettű, bár az autó orrát bizonyos mértékben átdolgozták, és lágyabb, kevésbé robusztus megjelenést kapott a RAV4-hez képest. Az autó 19 colos kerekekkel rendelkezik, amelyek alapfelszereltségként szerepelnek a egyszerűsített, egy szintű, gazdagon felszerelt bemutató kínálatban.

Az egyetlen komoly kritikánk a belső térrel kapcsolatban az, hogy bár szép és elegáns, nem igazán olyan hívogató és prémium, mint amire az ember számít egy csaknem 50 000 fontos autótól.

A műszeregységen, az ajtókon és az üléseken lévő fekete szintetikus bőrkárpit éppen azt az érzést kelti, amit a neve sugall – kissé fényes és műanyag hatású –, míg néhány kapcsoló (különösen az irányjelző- és ablaktörlőkarok) kicsit könnyűnek és olcsónak tűnik érintésre. Figyelembe véve, hogy hasonló áron egy Land Rover Discovery Sport PHEV-t vagy egy nem sokkal drágább, prémium Range Rover Evoque plug-in hibridet is beszerezhetsz, ez csalódást okozhat néhány vásárlónak.

A Suzuki belsőtere kétségtelenül kényelmes, robusztus és lenyűgözően funkcionális, ami nem meglepő azok számára, akik ismerik a jelenlegi RAV4-et. Valójában, a nagy, gumival keretezett szellőztető vezérlőkkel és az erőteljes, kézbe illő kivitelezéssel a hajtás- és EV mód választók számára, azt is mondhatnánk, hogy ez az autó még a Land Rovernél is jobban megvalósítja a masszív, könnyen használható kialakítást. Számos tárolóhely és rekesz található a kabinban, és bőven van hely pénztárcáknak, telefonoknak, kesztyűknek, kulcsoknak, italos palackoknak… gyakorlatilag bármilyen apróságnak, amit magaddal szeretnél hozni.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük