Nyilvánosságra került Krausz Gábor üzenetei Tóth Gabinak!

A válás körüli feszültség új szintre lépett, miután Krausz Gábor nyíltan beszélt Tóth Gabi h*tlenségéről a Titkok Ramónával című műsorban. Gabi először Instagramon reagált, majd a Best magazinban tárta fel azokat a mély sebeket, amiket szerinte volt férje okozott. „Mindenkit ellenem fordított, még a saját barátaimat is. Mindig tudta, hol fáj a legjobban” – fogalmazott keserűen. Úgy érzi, volt párja nemcsak a magánéletét rombolta le, de most a karrierjét is próbálja ellehetetleníteni.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Peugeot az elmúlt években prémium irányba mozdult el, kihívást intézve a már bejáratott felsőkategóriás márkák felé mind a kidolgozottság, mind a figyelemfelkeltő formatervezés terén. A 208-as esetében ez utóbbi mindenképp sikerült, különösen a letisztult műszerfal kialakítása emelkedik ki.
Az immár ismerős i-Cockpit elrendezés legújabb változata jelenik meg az e-208-ban: magasan elhelyezett műszeregység található a kis átmérőjű kormánykerék fölött. Az ezen a platformon alapuló autók mindegyikére jellemző a korlátozott első lábtér, ami magasabb vezetőknek gondot okozhat – ezt a problémát tovább súlyosbítja, hogy az i-Cockpit elrendezés megköveteli a kormány alacsony beállítását. Ahogy sok más Peugeot-nál, itt is érdemes vásárlás előtt legalább beülni egybe, mert van, akinek bejön ez a pozíció, másoknak viszont kizáró ok.
A magasabb felszereltségeknél a műszeregység 3D hatású – látványos megoldás, tetszetős is, de személy szerint jobban örültem volna fizikai hőmérséklet-szabályzónak. A hangvezérlés ilyen téren teljesen használhatatlan.

A 10 colos infotainment kijelző középen helyezkedik el, és enyhén a vezető felé fordul. Alatta egy sor rendezett „zongorabillentyű” található, amelyek gyorsbillentyűként szolgálnak az egyes klímabeállításokhoz (bár frusztráló módon nem a hőmérséklethez), valamint érintésérzékeny kezdőlap- és vezetéstámogató funkció gomb is van. A modellfrissítés előtt még egy teljes sor gyorsgomb volt itt, de ezeket azóta eltávolították.
Bár a fontosabb érintési pontokon puha műanyagokat alkalmaztak, és a kezelőszervek kellemes fényes fekete és szálcsiszolt fém hatású elemeket ötvöznek, még mindig túl sok az olcsó hatású anyag az utastérben, így az összbenyomás nem éri el a teljes prémium érzetet.
A Peugeot törekvése, hogy az elektromos hajtásláncot minél kevésbé zavaró módon helyezze el, kihozta a lehetőségekből a legtöbbet a térkihasználás és praktikum terén – bár néhány szempontból ez még mindig korlátozott. A hátsó lábtér rendkívül szűk, bár a 309 literes csomagtartó a kategóriához képest korrektnek számít. Hamis padló viszont nincs, így a töltőkábelt nem lehet elrejteni.
Az autóban számos praktikus tárolórekesz található, valamint négy USB-csatlakozó (köztük USB-C) is a rendelkezésre áll.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük