Döbbenetes pofon! Ő hibás a Sallai Nóra balesetben!

A Blikk információi szerint a rendőrségi nyomozás végre döntő ponthoz ért: hivatalosan is megnevezték a baleset okozóját. A hatóságok megállapították, hogy a másik autó sofőrje hibázott, ő volt az, aki a szabályokat figyelmen kívül hagyva tragédiát idézett elő. A baleset során semmiféle szabályszegést nem követett el Sallai Nóra – ezt megerősítette a Pest Vármegyei Főügyészség szóvivője is.
EZT KAPTA A VÉTKES:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ahogy elődje is, az új Forester is a Subaru Global Platformra épül, néhány körültekintő változtatással.
A karosszéria torziós merevsége 10%-kal nőtt a megerősített futómű bekötési pontoknak és a masszívabb belső vázszerkezetnek köszönhetően. A karosszéria most 27 méternyi szerkezeti ragasztót használ az előző 8 méter helyett, ami előnyösen hat a tartósságra és a zajcsillapításra is. További hangszigetelés is került az autóba, különösen a tetőbe, a Subaru pedig 39%-os csökkenést állít az utastéri zajszintben.
A külső karosszéria módosításai főként az első és hátsó megjelenés frissítését, valamint az aerodinamika javítását célozták, ezek eredményeként a teljes hossz 30 mm-rel, 4,67 méterre nőtt, a szélesség pedig 15 mm-rel bővült. Az autó mégis megőrizte viszonylagos kompakt méreteit, amelyek mindig is vonzóak voltak a vidéki magánvásárlók körében – ők a típus fő célcsoportja.
Továbbra is megmaradtak a klasszikus Forester-jegyek, mint a keskeny A-oszlopok és a nagy üvegfelületek – elöl és hátul is vannak háromszögablakok, a vállvonal pedig jelentősen lejt közöttük, hogy szellősebb legyen az utastér, és a vezető jobban érzékelje, mikor közelít meg egy kapufémet vagy kőkerítést.

A legnagyobb újdonság az utastér teljes megújulása: tartós, de nem luxusminőségű anyagokkal, amelyek a hosszú élettartamot hangsúlyozzák. Az új műszerfal-elrendezés új funkciókat és kapcsolókat kínál, központi eleme pedig egy 11,6 colos érintőképernyő, amely végre támogatja az Apple CarPlay és Android Auto rendszereket. A két magasabb felszereltségi szint esetén beépített navigáció is jár hozzá.
A Subaru tanult azokból a vásárlói panaszokból, amelyek az érintőképernyők túlzott használatát bírálták: külön fizikai gombokat kapott a hifi és a klímaszabályzás, és a képernyőikonok is elég nagyok ahhoz, hogy könnyen kezelhetők legyenek. Mindez az egyszerű, nem különösebben izgalmas, de működőképes filozófiát követi – és ez szerintünk kifejezetten előnyös.
A Forester új generációja megkapta az Eyesight névre keresztelt, tizenöt funkciós vezetéstámogató rendszert, amely most öt új funkcióval bővült. Ezek jól működnek, és a képernyőn keresztüli kezelésük valóban intuitív – az olyan kevésbé kedvelt funkciókat, mint a sávtartás, könnyedén ki lehet kapcsolni.
Az utastér világos és szellős, köszönhetően a nagy üvegfelületeknek és a viszonylag keskeny szélvédőoszlopoknak. Elöl és hátul is találhatók háromszögablakok, az ablakvonalat pedig kissé lejjebb vitték, így még jobb a kilátás – ez jelentős előny, különösen most, hogy a konkurensek egyre zártabb, sötétebb belső terekkel rendelkeznek. Az autó 1,73 méteres magasságának köszönhetően a vezetési pozíció magas, ami kiváló rálátást biztosít az útra. A hátsó lábtér és a csomagtartó is tágas, kategórián belül kiemelkedő.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük