Rubint Réka és Schobert Norbi drámája!

Bár a fo/óból nem egyértelmű melyik szen/et tartják fejjel lefelé, de azért Szent Péter történetét illene ismerniük. Az első pápát 67-ben vé/ez/ék ki és a legendák szerint ő maga kérte, hogy fejjel lefelé fe/zíts/k meg, mert nem tartotta magát méltónak arra, hogy úgy haljon meg, mint Jé/us.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ennek köszönhetően a Volvo szerint az EX30 rendelkezik a legalacsonyabb életciklusra vetített szén-dioxid-kibocsátással (vagyis gyártás + használat együttvéve), amit valaha készítettek – ez a felére csökkenti a benzines XC40 modellhez képest.

Volvo azt reméli, hogy ezek a környezetbarát jellemzők különösen a fiatal, klímatudatos vásárlókat szólítják meg – de nem csak erkölcsi érvekkel próbál meggyőzni.

Az EX30 alapváltozatában a fő hajtómotor hátul van, és 268 lóerőt, valamint 343 Nm nyomatékot ad le. Ez elég ahhoz, hogy a tesztelt, 1779 kg-os „Single Motor Extended Range Plus” modell teljesítmény/tömeg arányban felvegye a versenyt például a eDrive40-nel. (Összehasonlításként: ID.3 58kWh – 1757 kg, Peugeot e-2008 GT – 1638 kg.)

Akinek még ennél is több kell, annak ott van a „Twin Motor Performance Plus” változat. Ebben egy második, 154 lóerős motor is van az első tengelyen, így ez a modell összkerékhajtású. A két motor együtt 423 lóerőt ad le, és 0-ról 100 km/órára mindössze 3,6 másodperc alatt gyorsul – ez a valaha készült leggyorsabb sorozatgyártású Volvo.

Az energia tárolása kétféle akkumulátorral lehetséges: egy 49 kWh kapacitású lítium-vas-foszfát akkumulátorral, vagy egy 64 kWh kapacitású nikkel-mangán-kobalt akkumulátorral, amelyet az Extended Range vagy Twin Motor változatok kínálnak (mint amit teszteltek). Az utóbbi akár 476 kilométeres WLTP hatótávolságra is képes, ami már a megfizethető elektromos autók kategóriájának felső határán helyezkedik el. A Volvo belsőépítészei igazán ügyes munkát végeztek, hiszen az EX30 utasterét olyan rendezett, tapinthatóan kellemes és vonzó hellyé varázsolták. A kabin 145 mm-es középső részét rengeteg újrahasznosított anyag jellemzi, ugyanakkor a formák és díszítések mégis hívogatóak, szilárd tapintásúak, érdekesek és alternatív megoldásúak.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük