„Voltak évek, amikor nem ismertem rá abban a férfiban, akit gyerekként megszerettem” – mondta Margó megrendülten. A nézők lélegzet-visszafojtva hallgatták, ahogy sorra tárta fel a mélypontokat: árulás, eltávolodás, csend, ami hangosabb volt minden veszekedésnél. „Volt, amikor reggel arra ébredtem: lehet, ma kell kimondanom, hogy vége.” A több mint negyven éve tartó kapcsolat ekkor mintha hajszálrepedéseken keresztül darabokra akart volna hullani. Az énekesnő nem tagadta: volt, hogy a szakítás gondolata árnyékként követte minden lépését.
ÍGY VANNAK MOST:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A szögletes LED-fényszórókkal és a markáns frontrész kialakításával az új S-Cross generáció sokkal magabiztosabb és határozottabb megjelenést kölcsönöz magának, mint az elődjei. A hátsó rész is szinte teljesen felismerhetetlen a korábbi modellekhez képest, divatos fénycsíkkal összekötött hátsó lámpákat kapott. A Suzuki még az ablakfelületeket is újratervezte, a hátsó oldalablakok formája is eltér az előző változattól. Kívül tehát sok minden megváltozott – az utastér viszont sajnos jóval kevesebb figyelmet kapott, amire később még visszatérünk.
A lemezek alatt minden S-Cross modell részben villamosított. Elérhető enyhe hibrid változatban, amely 48 voltos elektromos rendszert használ, így az integrált indítógenerátor (ISG) érezhető teljesítménynövekedést tud nyújtani a főtengelynek induláskor – szemben az olyan olcsóbb 12 voltos rendszerekkel, mint amilyet például a Nissan Qashqai is használ.
Az enyhe hibrid 127 lóerős és 235 Nm-es rendszerösszteljesítményt kínál, ebből az ISG legfeljebb 13 lóerőt és 53 Nm-t ad hozzá. A kiegészítő elektromos nyomaték nem magas fordulatszámon, hanem az alsó tartományban segít, miközben a benzinmotor még csak elkezd építkezni – ezáltal közvetlenebb, élénkebb gyorsulást eredményez. A végsebesség 195 km/óra, a 0–100 km/óra gyorsulás 9,5 másodperc.
A teljes hibrid ezzel szemben 116 lóerőt és 137 Nm-t nyújt, végsebessége 174 km/óra, 0–100 km/óra gyorsulása pedig 12,7 másodperc.
Az enyhe hibrid hatfokozatú manuális váltóval érhető el, míg a teljes hibrid hatfokozatú automatizált kézi váltót kap – ezek működésére később még kitérünk.
A Suzuki szokatlan abban a tekintetben is, hogy szinte minden modelljéhez kínál összkerékhajtást – egyedül a Swace kivétel, amely valójában egy átcímkézett Toyota Corolla Touring Sports. Még az apró Swift és Ignis is elérhető négykerék-meghajtással. A nagyobb modellek, mint az S-Cross, esetében ez gyakoribb, ám általában nem választható a gyengébb, olcsóbb kivitelekhez.