Szívet melengető pillanat Magyar Péter sétáján

Egy kisfiú, aki vele sétált, egyszerű, mégis lényegre törő kérdést tett fel: „Ha majd jön a választás, akkor mit szeretnél elérni?” Magyar Péter válasza szívből jött és közérthető volt – írta a BPW „Közösen, sok emberrel, mert egyedül nem tudnék semmit elérni azt, hogy könnyebb legyen a magyar embereknek, hogy szeressük egymást, és próbáljunk meg segíteni egymásnak. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Kívülről a vásárlók nehezen fogják megkülönböztetni, hogy az első vagy a második generációs NX-et nézik. Vannak élesebb vonalak és apró módosítások az elülső és hátsó fénycsoportokban, de az alapvető, jól ismert dizájn megmaradt. Azonban az alváz más kérdés, mivel az NX most már a Toyota TNGA-K platformjára épül, ami lehetővé teszi a plug-in hibrid technológia alkalmazását.

Az utastér okosan van megtervezve és gondosan befejezve, de az elrendezés nem rendelkezik azzal az „wow” faktorral vagy egyedülálló érzéssel, amit néhány korábbi Lexus modell hozott.

A 521 literes csomagtér bőséges, bár nem éppen a kategória legnagyobbja. Néhány rögzítő horgony és oldalsó tároló rekesz növeli a praktikumot, akárcsak az alul elhelyezett tároló tér. Ha lehajtod a hátsó üléseket, majdnem sík padlót kapsz a csomagtérben, és a térfogat 1,411 literre nő.

Süllyedj bele a puha hátsó ülésekbe, és az NX bőséges lábtérrel lep meg. Vannak riválisok, amelyek egy kicsit több fejteret kínálnak, de ez már apró részletkérdés, mivel a tető még mindig elég magas ahhoz, hogy a hat lábnál magasabb felnőttek kényelmesen és panasz nélkül ülhessenek. A széles hátsó pad és a hasonlóan puha középső ülés biztosítja, hogy mindenki kényelmesen üljön, még akkor is, ha hárman ülnek egymás mellett.

A gyermekülés beszerelése azonban kicsit macerás lehet, mert az Isofix rögzítőpontok mélyen el vannak ásva az üléspárnák hátsó részén – mi inkább akkor szeretjük, ha egy könnyen hozzáférhető műanyag házba vannak beépítve.

A Premium modell minden olyan felszereléssel rendelkezik, amire szükség van, miközben még mindig jó ár-érték arányt kínál. Az extra biztonságot nyújtó négykerékhajtás nem befolyásolja túlzottan a üzemanyag-hatékonyságot sem. Csak akkor frissítenénk az NX 450h+ verzióra, ha mindig tudnánk tartani a nagyobb akkumulátort feltöltve.

Három évre és 60 000 mérföldre szóló standard Lexus garancia nem tűnik ki különösebben. Azonban azok a vezetők, akik betartják a szervizelési ütemtervet és a szakszervizhez viszik autójukat karbantartásra, minden egyes alkalommal további 12 hónap fedezetet kapnak – és ez akár 10 éves korig is folytatódhat.

A Lexus hároméves szervizcsomagot kínál az NX-hez. Havonta törleszthető, de viszonylag drága, írásunk pillanatában több mint 1 400 fontba kerül. Ez körülbelül 500 fonttal több, mint a BMW hasonló szervizcsomagja ugyanebben az időszakban.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük