Az egyik helyi óvodában még áprilisban leragasztotta a középső csoportjába tartozó ki/fi/ sz/ját, amiről az intézmény vezetősége, majd a fenntartó, Törökbálint Város Önkormányzata is tudomást szerzett. A fegyelmezésnek ezt a módszerét teljes mértékben elutasítjuk, a szakmához méltatlannak tartjuk – mondta Totyik Tamás, a Pedagógusok Szakszervezetének elnöke.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Úgy tűnik, hogy a Hyundai dizájncsapata, élén SangYup Lee-vel (aki korábban a Bentleynél dolgozott), azon van, hogy egy kis rivaldafényt lopjon a szupersportautó-tulajdonosoktól, akik túl hosszú ideje uralják az utak figyelmét. Pár év alatt a márka az észszerű családi SUV-kból és hatchbackekből olyan portfóliót épített, amely a legdrámaibb, legfeltűnőbb modelleket tartalmazza a piacon.
Ilyen például az új Tucson SUV, az Ioniq 5 és Ioniq 6 elektromos modellek, valamint az új, hétüléses Santa Fe, amelyek – akár szereted a megjelenésüket, akár nem – kiemelkednek a nagyon versenyképes szegmensekben. A Kona mindennek a csúcspontja, amit a márka eddig merészségében felmutatott; a Tucson határozott testvonalait és izmos kerékjáratait ötvözi egy futurisztikus orr-résszel és pixel fényszórókkal, mint amilyenek az Ioniq családon találhatók.
A beltér inkább az Ioniq 5 hatchback és az Ioniq 6 szedán hatását tükrözi. A műszerfalat egy dupla kijelzős infotainment rendszer uralja – ami alapfelszereltség minden Kona modellben –, alatta pedig három fizikai klímavezérlő és más gyorsgombok kaptak helyet. Összességében a kabin világosnak, tágasnak és levegősnek hat.
Az eredeti Hyundai Kona nem volt a legpraktikusabb a kis SUV-k között, de a Hyundai odafigyelt a tulajdonosok visszajelzéseire, akik több helyet kértek a kabinban és nagyobb csomagtérkapacitást. Ennek eredményeként a második generációs modell jóval nagyobb lett elődjénél, hosszabb tengelytávval és jelentősen több hellyel utasok és csomagok számára egyaránt.
Mindenki eszközeinek töltése gyerekjáték lesz, hiszen hátul két USB-C port található, elöl szintén két USB-C port és egy 12V-os aljzat, ráadásul egyes modellek vezeték nélküli töltőpadot is kínálnak. Tetszik továbbá, hogy rengeteg tárolóhely van a kabinban, bár jó lenne, ha néhányat valamilyen takaróval is elláttak volna, hogy értékeinket ne lássa mindenki.
Az alapfelszereltségű, 118 lóerős benzines Kona maximális vontatási kapacitása 1 200 kg, míg a 196 lóerős benzines és a Kona Hybrid modellek 1 300 kg-ig képesek vontatni. Ezek az értékek nem kiemelkedőek, így ha a maximális vontatási képesség a legfontosabb szempont számodra, érdemes megfontolni a négykerék-meghajtású, „4Motion” T-Roc-ot, amely akár 1 700 kg-ot is elbírt mind a 2,0 literes benzines, mind a dízel változatban.