Ugyan a Jászai Mari-díjas színművész és a megkerülhetetlen realitysztár személyét eddig vélhetően kevesen tudták összekötni, azt fontos leszögezni, hogy van valaki aki már évek óta összeköti őket, ő pedig nem más, mint Zámbó Jimmy. Amíg ugyanis Nagy Ervin A Király című sorozatban életre kelthette a csúcson lévő énekest, addig Alekosz számtalanszor jelezte, hogy Jimmy az egyik legkedvencebb előadója.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Bár a hivatalos álláspont szerint a Nissan Juke-ot az Egyesült Királyság útjaihoz hangolták, úgy véljük, hogy különösen a Milton Keynes környékén található körforgalmas utakra tesztelték. Ennek köszönhetően a Juke elég ügyes, mivel bőven van tapadása és kiváló a karosszéria kontrollja, amely jól ellenáll a dőlésnek a kanyarokban.
A hátránya viszont, hogy a futóművet meg kellett keményíteni annak érdekében, hogy a Juke szinten maradjon a kanyarokban, így a rugózás minősége romlik. Ha Tekna felszereltségű, 19 colos könnyűfém kerékkel szerelt modellt választasz, akkor minden sebességnél feszesnek érzed a futóművet, és sajnos autópályán kifejezetten rázós és ideges a rugózás. Az ilyen folyamatos mozgások meglehetősen fárasztóak tudnak lenni, míg jóval lágyabb autók, például a Skoda Kamiq sokkal alkalmasabbak hosszú távú utakra.
Városi környezetben a Juke gyors kormányzása élénknek és lelkesen irányíthatónak kellene, hogy érezze magát, ám az önközpontosítás iránti túlzott hajlama miatt természetellenes érzete van, ami furcsa a Ford Puma jól adagolt és pontos kormányzásához képest. Emellett nem ér fel a rivális váltóváltásának simaságához sem, míg a Juke pedáljai furcsán szivacsos hatásúak, ami megnehezíti a sima közlekedést a forgalomban. Az 1,0 literes motorhoz választható DCT automata sem jobb ebből a szempontból, mert lassú sebességnél rángat. Vidéki, kisebb utakon pedig előfordulhat, hogy gyakrabban vált vissza egy fokozatot, mint szeretnéd – különösen meredek emelkedőkön.
A vásárlók üdvözlik majd az 1,6 literes benzin-hibrid egység extra teljesítményét (és hatékonyságát). Ha nyugodtan vezetsz, és minél többet használod az EV módot, akkor viszonylag finoman működik. Az EV módban akár 34 mph-ig (kb. 55 km/h) is haladhatsz, mielőtt a benzinmotor be kell, hogy kapcsoljon, de akkor már elég durva lesz a járása.
A hibrid Juke automata váltója általában rendben van, ha óvatos vagy, viszont vonakodik visszakapcsolni, amikor nyomod a gázt egy előzésnél.
A sima benzin-Juke fékei jól működnek, míg a hibrid változat az e-Pedal nevű regeneratív fékrendszert használja, amely a márka elektromos autóiból származik. Ez a rendszer lehetővé teszi, hogy az akkumulátort egyszerűen azzal töltsd, hogy leveszed a lábad a gázpedálról, és ezzel lassítasz. Bekapcsolt e-Pedal rendszerrel az autó nagyon gyorsan fékez (sokkal gyorsabban, mint a legtöbb más hibrid autó), anélkül, hogy a fékpedált kellene nyomnod, mert a rendszer megpróbál minél több elektromosságot visszanyerni az akkumulátorba. Ha egyszer ráérzel, szinte egyetlen pedállal vezetheti a Juke-ot.
Mind a benzines, mind a hibrid változat eléggé zajos lehet útminőségtől függően – különösen a legnagyobb, 19 colos kerekekkel. És bár az autó karcsú formájú, a nagy, masszív ajtótükrök miatt a szélzaj nagy sebességnél zavaró lehet.