„Nagyon sokat beszélgettünk már arról, hogyan is nézne ki a közös jövőnk, de én sosem siettettem semmit” – mondta Mikes Anna a Tények Plusz kamerái előtt. Ezután egy nehezen megfejthető félmosollyal hozzátette: „Elvileg már másfél éve terhes vagyok.” A könnyednek szánt megjegyzés mögött sokan feszültséget és szomorúságot véltek felfedezni. A gyermekek iránt érzett szeretetét nem tagadja, sőt, azt mondja, mindig is vágyott az anyaságra. De most mégis úgy tűnik, mintha valami megtört volna. Nem cáfolta egyértelműen a találgatásokat – csak annyit mondott: „Nincs valóságalapja.” De vajon ez a jelenre vonatkozik, vagy a múltra?
ITT A VÁLASZ:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Mazda 3 MPS árát tekintve kedvező helyzetben van, körülbelül 2 000 fonttal olcsóbb, mint a Renaultsport Megane, a VW Golf GTI vagy a SEAT Leon Cupra R. Emellett hosszú alapfelszereltségi listával érkezik, amely tartalmaz például navigációs rendszert, Bose hangrendszert, tolatóradart, részben bőr, fűthető üléseket is. A turbós motor viszont jelentősen növeli az üzemeltetési költségeket, amit a 2012-es enyhe modellfrissítés is csak kis mértékben javított. Az átlagfogyasztás 7,8 liter/100 km (30,1 mpg), a CO₂-kibocsátás pedig 219 g/km, ami gyengébb a GTI és a Renaultsport értékeinél, sőt még a nagyobb teljesítményű Vauxhall Astra VXR is jobb számokat produkál.
A külsőt illetően az alap Mazda 3 eleve csinos, de a 3 MPS néhány módosítással agresszívebb megjelenést kapott. Az újratervezett első lökhárító teljes szélességű légbeömlővel, valamint a motorháztetőn található nyílás a turbó levegőhűtőjének biztosít hűtést. Hátul nagyméretű tetőspoiler, dupla kipufogó és 18 colos könnyűfém felnik utalnak a teljesítményre. Az utastérben félig bőrözött, fűthető sportülések kerültek beépítésre, de ezeken kívül kevés a változás az alapmodellhez képest – a műszerfal maradt zsúfolt, rengeteg gombbal, főleg a kormányon.
A praktikusság és kényelem tekintetében a 3 MPS ugyanolyan, mint az alap ferdehátú. Az elöl lévő sportülések kissé csökkentik a hátsó lábteret, de négy felnőtt számára még így is elég a hely. Az alacsony üléspozíció sportos érzetet ad, viszont a műszerfal gombjainak száma és a kormányról vezérelhető navigáció menet közben nehézkessé teszi a kezelést. A csomagtér mérete megfelelő egy ilyen kategóriájú autóhoz, bár nem kiemelkedő.