Információk szerint elsősorban a vármegyebérlet-szerződés kerülhet veszélybe, ezzel együtt az agglomerációban élők is. Nekik ugyanis ezek után külön kellene fizetniük a budapesti és a városhatáron túli közlekedésért. Az előterjesztés szerint már nem lehetséges költségmegtakarítással, bevételnöveléssel vagy hatékonyságnöveléssel kezelni a helyzetet.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Sokáig váratott magára, de a Subaru végül belépett az elektromos autók világába. A Subaru Solterra 2022 végén érkezett meg, és ismerős lehet azok számára, akik elektromos családi autót keresnek, mivel szinte teljesen megegyezik a Toyota bZ4X modelljével.
A Subaru azonban hangsúlyozza, hogy ez nem egyszerűen egy márkajelzéssel átcímkézett modell – mint például a Toyota Yaris és a Mazda 2 Hybrid esetében. A Subaru részt vett annak a platformnak a fejlesztésében, amelyre mindkét autó épül – ez az alap szolgál a Lexus RZ 450e modellnél is.
Emellett a Subaru saját off-road beállításain is dolgozott, amelyek megtalálhatók a Solterránál és a bZ4X-nél egyaránt. Az X-Mode rendszer a villanymotorokat és a fékeket irányítja úgy, hogy optimális tapadást biztosítson nehéz terepen, például mély sárban, hóban vagy meredek, csúszós lejtőkön.
Nem feltétlenül várnánk el egy több mint kéttonnás elektromos SUV-tól, hogy vezetési élmény szempontjából kiemelkedőt nyújtson, de a Subaru a Solterra esetében remek egyensúlyt talált a stabil kezelhetőség és a kényelmes futómű között. Az autó magabiztosan kezeli az úthibákat, és hatékonyan tompítja a rázkódásokat, mind zaj, mind vibráció szempontjából. Az utastér jól szigetelt az útzajoktól is, így a Solterra kiváló választás hosszabb autópályás utazásokhoz.
Amint azonban letérünk az autópályáról és kanyargós B-útra tévedünk, az autó meglepően jól viselkedik: a karosszériadőlés minimális, és a Solterra kifejezetten élénken fordul be a kanyarokba. A kormány könnyű, ami ideálissá teszi a városi manőverezést, ugyanakkor megfelelő súlyozással bír, és meggyőző visszajelzést ad az első kerekek tapadásáról.
A fékenergia-visszanyerés mértéke menet közben is állítható a kormány mögötti váltófülekkel, míg a legerősebb fokozat egy külön gombbal aktiválható a műszerfalon. Ez a mód már közel áll az egy pedálos vezetéshez, bár a járművet nem képes teljesen megállítani.