A posztból kiderült, hogy pénteken újabb műtét vár rá, amelyet látszólag koránt sem vár. Szó szerint az életéért küzd! A modell korábban is nyíltan beszélt a súlyos motorbalesetéről és a felépüléséről. Két nap és műtét írta a bejegyzéshez! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az elektronikus stabilitásvezérlés kezdetben finoman avatkozik be, de mindig hatékonyan, és jó alapvető stabilitást biztosít még a tapadási határon is. Egyetlen kivételt figyeltünk meg ezen a téren: autópályás sebességről történő intenzív fékezésnél. Tesztpályás körülmények között, maximális fékerő alkalmazása mellett az i10 orra megbillent, enyhén oldalra mozdult, majd korrigálás után stabilizálódott. Fontos megjegyezni, hogy ez olyasmi, amit az i10 tulajdonosainak többsége soha nem fog megtapasztalni – hacsak nem vészhelyzetben –, és ez egyáltalán nem von le az autó egyébként kellemes, barátságos menetkarakteréből.
Ez a karakter a rugózásra is kiterjed. Egy alapmodell 15 colos kerekekkel kellemes, nyugodt élményt nyújtott. A vastag oldalfalú gumik és a meglehetősen lágy felfüggesztés hatékonyan szigetelik el az úthibák hatásait – jobban, mint a legtöbb versenytárs. Alapfelszereltséggel az i10 meglepően kényelmes autó, kényelmesebb, mint például a Dacia Sandero, az MG 3 vagy a Fiat 500. A kisebb felnik a zajszigetelésre is pozitívan hatnak: autópályán haladva sem kell felemelnünk a hangunkat a beszélgetéshez – bár némi zaj természetesen van.
Néhány versenytárssal ellentétben, amelyek mostanra már részben elektromos hajtást kaptak, az i10 kiváló üzemanyag-fogyasztást nyújt – szinte függetlenül a vezetési stílustól. Egy alap 1,0 literes modell tesztje során egyszer sem mértünk 50 mpg (4,7 l/100 km) alatti értéket. Autópályán a fogyasztás majdnem elérte a 70 mpg-t (kb. 4,0 l/100 km), ami lenyűgöző, tekintve, hogy a hivatalos vegyes fogyasztási adat 55,3 mpg (kb. 5,1 l/100 km).