Az ominózus videók és posztok állítják, hogy a sír “üres” volt, vagy “szokatlan tárgyakat” találtak – például aranypáncél vagy idegen eredetű maradványok. Állítólag még a koporsó is gyanúsan újra lett szorosan lezárva. Ezek az elméletek természetesen hatalmas port kavartak, és azonnal mémmé váltak a közösségi médiában.
MÁR AZ FBI IS NYOMOZ! IGAZ LEHET? ITT VANNAK A BIONYÍTÉTKOK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Mióta az eredeti modell 2004-ben megjelent, a Citroën C4 saját utat járt a családi autók szegmensében. Míg az első és a második generáció viszonylag hagyományos ferdehátú modellek voltak (bár néhány különleges elemmel, például a Mk1-es fix középső kormánnyal), addig a 2020-ban bemutatott Mk3 saját szegmenst alakított ki magának, mint egy ötajtós crossover SUV. Az emelt hasmagasságú ferdehátú kezdetben benzin-, dízel- és először teljesen elektromos hajtásláncokkal is elérhető volt, míg 2024 végén a frissített modellben a motorválaszték benzines, hibrid és elektromos változatokkal bővült.
A C4-es frissítései elsősorban az első és hátsó részre koncentrálnak, megújult orral, amely a legújabb vállalati arculatot viseli, míg a hátsó lámpák átdolgozásra kerültek, új LED blokkelemekkel a csomagtartó ajtón. Belső térben új kormánykerék és minden autóban 10 colos infotainment képernyő és vezetői kijelző található, miközben a kényelmesebb ülések jelentik a főbb újdonságokat.
Az elektromos változatot e-C4 néven forgalmazzák, összhangban a Citroën azon stratégiájával, hogy az összes elektromos autóján az „e-” előtagot használja. Az e-C4 ugyanarra a platformra épül, mint a Peugeot E-208 és a Vauxhall Corsa Electric, bár az e-C4 hosszabb és tágasabb, mint ezek a kisautók. Az e-C4 kínálata folyamatosan fejlődött élete során, miközben az ára fokozatosan csökkent, hogy közelebb kerüljön a hagyományos belső égésű motorral szerelt C4-es modellhez – egy ideig még árparitás is volt közöttük. Mindössze egy karosszériaformát kínálnak, bár az e-C4 X lényegében ugyanaz, csupán szedán stílusú csomagtartóval rendelkezik, míg kétféle hajtáslánc közül lehet választani. Mindkét változatban elektromos motor hajtja az első kerekeket, és a választható akkumulátor kapacitása 50 kWh vagy 54 kWh, a kiválasztott felszereltségi szinttől függően.