Felfoghatatlan videó a tegnapi Balatoni viharról!

Az első tíz másodperc semmi különöset nem mutatott. A horizonton villámlott, a szél megmozdította a nádat. Ám ekkor történt valami. Egy vakító, hófehér fény egyszerre elöntötte a képernyőt, mintha maga az ég szakadt volna le. A férfi később azt mondta: „A villanás olyan erős volt, hogy azt hittem, vége van. A testem megdermedt, mintha valami ismeretlen erő figyelne rám.” A hang, ami a villanást követte, nem hasonlított mennydörgésre – sokkal inkább egy földöntúli robajra, amit a víz visszhangja csak még rémisztőbbé tett.
AZ OMINÓZUS VIDEÓ:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Mivel a kis költségvetésű autók piacát már olyan modellek, mint a Dacia Spring, Dacia Sandero és Dacia Jogger lefedik, teljesen logikus lépés volt a Dacia számára, hogy a másik végén, a nagyobb modellek piacán is bővítse kínálatát a Dacia Duster SUV-nál nagyobb autóval. Így érkezett a Dacia Bigster, a román gyártó legnagyobb modellje, amely rengeteget köszönhet a Dusternek.
Mindkét autó ugyanazon CMF-B platformra épül, de a Bigster hosszabb és magasabb, mint a testvére, és hosszabb a tengelytávja is. Ez több helyet biztosít az utastérben, nagyobb csomagtérrel és több utashellyel, míg az utastérben ugyanazt a masszív dizájnt találjuk, amely segít elrejteni a Dacia költségvetési alapú gyökereit.
A külsején is hasonló a helyzet, szögletes vonalakkal és markáns részletekkel, beleértve a jellegzetes nappali menetfényeket, amelyek a Dusterre emlékeztetnek. Úgy gondoljuk, hogy nehéz lenne megkülönböztetni a két autót, hacsak nincsenek egymás mellett parkolva, de ez nem jelent problémát.

A teljesítmény tekintetében hasonló motorválaszték áll rendelkezésre, egy enyhén hibrid 1.2 TCe kézi hajtáslánc, amely elérhető első- vagy összkerékhajtással, illetve egy teljes hibrid automata elsőkerékhajtással, 1,8 literes benzinmotorral.
A Dusterrel ellentétben itt nincs alap Essential változat, így a kínálat az Expression szinttel kezdődik. Ez körülbelül 25 250 fonttól indul az 1,2 TCe motorral, ami körülbelül 3 500 fonttal drágább, mint a Duster ugyanazzal a motorral. Mint a Duster esetében, az összkerékhajtás hozzáadása körülbelül 2 500 fontba kerül, míg a hibrid modell ára valamivel 28 000 font felett kezdődik.
Az alapfelszereltség tartalmaz egy 10,1 hüvelykes központi érintőképernyőt, amely vezeték nélküli Apple CarPlay és Android Auto rendszereket, valamint egy hét hüvelykes digitális vezetői kijelzőt, amely a Duster egyes változataiban is megtalálható. A Bigster emellett kétzónás légkondicionálót, 40:20:40 arányban osztott hátsó ülést, első és hátsó parkolássegítő érzékelőket, tolatókamerát, 17 hüvelykes, diamantvágású alumínium felniket és négy „YouClip” rögzítési pontot kínál, amelyek lehetővé teszik kiegészítők, például pohártartók, telefon tartók és táskák rögzítését.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük