„Ide belépni nem szabad!” Az Egyesült Államokban a lila csík már régóta bevett módszer a magántulajdon határainak jelölésére. Több államban jogszabály is elismeri a lila festéket mint hivatalos „tilos a belépés” jelzést. Ezzel kiváltják a megszokott, gyakran megrongálódó táblákat. Magyar földeken eddig szokatlan volt az ilyesmi, de mostanra egyre több erdőszéli út, elhagyatott telek vagy vadászterület határán tűnik fel a szimbólum. A tulajdonosok így tudatják: a belépés nem kívánatos – és jogi következménye lehet.
DE MIÉRT PONT LILA?
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Polestar 3 a cég eddigi legnagyobb autója, és célja, hogy kihívja a német prémium gyártók elektromos riválisait. Az Audi Q6 és Q8 e-tron, a BMW iX és a Mercedes EQE SUV modelleket szeretné megelőzni technológia, teljesítmény és akkumulátorkapacitás terén.
Ellentétben sok riválisával, a Polestar viszonylag alacsonyan tartotta az autó tetejét; például a BMW-nél körülbelül 80 mm-rel alacsonyabb. Ez nemcsak azt adja a Polestar 3-nak, hogy vonzóbb és drámaibb megjelenést kölcsönöz az úton, hanem az aerodinamikai segédeszközöket is ügyesen kihasználja, mint például a motorháztető elején lévő első spoilert. Ennek eredményeként a közel öt méter hosszú és két méter széles SUV rendkívül alacsony, 0,29-es légellenállási együtthatót (Cd) ér el.
A tér, a hatótáv, a töltési sebesség és a teljesítmény terén minden papíron kiválónak tűnik, de a valóságban a Polestar 3 nem minden téren képes teljesíteni. Azonban a jól hangolt futóműnek köszönhetően vezethetősége jobb, mint azt a mérete alapján várnánk tőle. Mivel prémium elektromos SUV-ról van szó, a Polestar 3 ára magas, a Long Range változat körülbelül 70 000 fonttól kezdődik, míg a Long Range Dual Motor verzió további 6 000 fontot ad hozzá az alapárhoz. A csúcsmodell, a Performance verzió, amely valóban azt nyújtja, amit ígér, még 5 500 fonttal növeli a Dual Motor modell árát.