A környékről készült események alapján jól látható a sűrű, fekete füst gomolyog a reptér felett, a helyi m/dia pedig eltérően számolt be a történtekről. Egyes hírek szerint a gép lezuhant, mások szerint kényszerleszállást hajtott végre. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az olyan P4 típusú plug-in hibrid rendszereket, mint amilyen ebben az autóban van, korábban már használták például a Jeep modelljeiben is. Ezek a rendszerek viszont általában nehezebbek, mint a P2 vagy P3 típusú megoldások, ahol az elektromos motor közvetlenül a sebességváltóhoz van kapcsolva. Tesztautónk, a Tonale plug-in hibrid változata például több mint 1,9 tonnát nyomott, az autó tömege nagyjából 53:47 arányban oszlik meg elöl és hátul.
A futómű elöl MacPherson rendszerű, hátul pedig egy egyszerűsített több lengőkaros megoldás van. Az alapfelszereltség része a tekercsrugó és a frekvenciaérzékeny lengéscsillapító, a Veloce felszereltségű tesztautónkban pedig ezek adaptív, két fokozatban állítható lengéscsillapítókra lettek cserélve.
A kompakt SUV-k világában kezd kialakulni egyfajta különbség: vannak olyan modellek, amelyek ügyesen kihasználják a belső teret, és tágasabbnak érződnek, mint amire a méreteik alapján számítanánk – és vannak, ahol minden kicsit szűkösebb. Sajnos a Tonale inkább az utóbbi kategóriába tartozik.
A vezetőülésből nézve a testhelyzet magasabb és kicsit zártabb (hajlítottabb térddel), mint például a nagyobb Stelvióban. A fejmagasság elöl szűkös – mindössze 950 mm, miközben az átlag inkább 1000-1050 mm között van. Hátul sincs sokkal jobb a helyzet: a hátsó fejmagasság 890 mm, ami szintén kb. 10%-kal elmarad az átlagtól. A lábtér ugyan elfogadható, de összességében a Tonale belső tere kisebbnek érződik, mint amit elvárnánk.
A kezelőszervek elrendezése egyszerű és ismerős lehet. Az Alfa jellegzetes „távcső” stílusú műszeregysége digitális kijelzőt kapott, de mellette megtaláljuk a nagy méretű váltókart, az alumíniumból készült váltófüleket, valamint az Alfa híres „DNA” menetmód-választó tekerőjét is. A klíma és fűtés kezelése is külön, fizikai gombokkal történik – vagyis sok lehetőséget kapott az Alfa arra, hogy minőségi érzetet adjon az autónak.