Sajnálattal tudatták: Megtörtént a baj Kern Andrással!

Meglepetésként érte a rajongókat Hernádi Judit bejelentése, aki Pünkösd hétfő reggelén tudatta követőivel, hogy több tervezett nyári fellépésük elmarad. A népszerű Kalamazoo című kétszemélyes előadás több időpontját is törölni kellett. A hír nem előzmények nélküli: a 77 éves színművész már korábban is küzdött egészségügyi nehézségekkel. Tavaly decemberben egy másik darab, az Imposztor közbeni rosszulléte miatt sürgősséggel kórházba kellett szállítani. Akkor a teljes kivizsgálás sem mutatott ki konkrét testi betegséget, az orvosok inkább pszichés eredetű panaszokra gyanakodtak – pánikroham lehetett a háttérben.
MOST PEDIG EZ A HELYZET:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A duplakuplungos váltó, bár nem rendelkezik hátrameneti fokozattal (ezt a villanymotor végzi), egyébként teljesen hagyományosan működik, és ebben az esetben ez előny: hat fokozatával ugyan nem olyan sima, mint a Honda HR-V vagy a Toyota C-HR e-CVT váltói, de sokkal közvetlenebb és természetesebb érzetet nyújt – jobb, mint a Renault E-Tech megoldása.
Ha igazán élénk, azonnal reagáló hajtásláncra vágysz, akkor továbbra is egy mild-hibrid vagy hagyományos benzines változat a jobb választás, mert a Niro hibrid lassan reagál és nehezen vált vissza, amikor nagyobb teljesítményre van szükség.
A Niro PHEV kiszámíthatóan kellemes és kifinomult módja a közlekedésnek. A villanymotor szinte hangtalanul indul, és meglepően gyorsan képes elindulni, még ha a 0–100 km/órás gyorsulás 9,6 másodperce nem is tűnik lenyűgözőnek.

Amikor a benzinmotor bekapcsol, jól hallható morgás társul hozzá, de a rezgések minimálisak, és ha nem pörgetjük túl, a motor csendes marad.
Nem is nagyon akarjuk pörgetni, mert a hibrid változattól eltérően itt a motor érces és zajos, miközben nem igazán nyújt érezhető teljesítménybeli előnyt.
És még ha nem is vennénk figyelembe azt a tényt, hogy ez az 1,6-os motor ebben az összeállításban elég lehangoló, akkor is világos: ez nem az a típusú autó, ami élvezetes vezetésre ösztönözne. A Hyundai legújabb elektromos városi terepjárója, az Inster, friss megjelenésével és versenyképes árával az európai piacon is figyelemre méltó alternatívát kínál a kis méretű, mégis prémium felszereltségű elektromos járművek között.
A Hyundai Inster két akkumulátorváltozattal érhető el: egy 42 kWh-s alapmodell és egy 49 kWh-s hosszú távú változat. Az utóbbi akár 370 km-es hatótávolságot is biztosíthat egyetlen töltéssel, ami kiemelkedő az A-szegmenses elektromos járművek között. A töltési idő mindkét változat esetében gyors, 120 kW-os DC gyorstöltővel 10%-ról 80%-ra körülbelül 30 perc alatt tölthetőek fel.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük