Mi történt Molnár Viktor hatalmas drámája!

Molnár Viktor a Kincsvadászok állandó tagja, aki korábban elárulta, hogy a családjában apáról fiúra száll a műkereskedői szakma, ugyanis Viktor édesapja is gyűjtő volt, és könnyen elképezhető, hogy a fia, is ezt az utat követi majd. Én voltam a legidősebb gyerek a családban, a húgom 3, az öcsém 7 évvel fiatalabb nálam. Koromfeketére égtem minden évben” – emlékezett vissza.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Bármilyen úton is jutott el idáig, ez az autó kétségtelenül figyelemfelkeltő. A Hyundai maga is különleges szerepet szán neki: úgy nevezi, hogy „híd az elektromos mobilitás jövőjéhez”. A formatervezési elvet, amely alapján született, pedig „optimista futurizmusnak” keresztelték el. Ez a kifejezés nem csak jól hangzik, de valóban tükrözi azt a hangulatot, amit a gyártó közvetíteni szeretne – egyfajta előremutató, mégis emberközeli jövőképet. Stílusában emlékeztet arra, amit próbál elérni az EQ jelzésű elektromos modelljeivel, de azok sokszor inkább formátlanul semlegesnek hatnak. A Hyundai ezzel szemben egy sokkal érdekesebb, részleteiben gazdagabb vizuális világot teremtett.

De vajon mindez pusztán látvány, vagy van mögötte valódi funkcionális haszon is? Igenis van. Az aktív légbeömlők és a légáramlást irányító kerékjárati megoldások révén a légellenállási tényező mindössze 0,21, ami kimagaslóan jó érték. Összehasonlításképp: a EQS két évvel ezelőtt 0,20-ig jutott, de a Model 3 már „csak” 0,23, míg egy átlagos családi ferdehátú körülbelül 0,27 körül mozog. A Hyundai tehát nemcsak szép autót tervezett, hanem olyat is, amely a légellenállás szempontjából kiemelkedő hatékonyságot kínál.

A belépőszintű változat egy hátsó tengelyre szerelt, 225 lóerős villanymotorral működik, amit ügyesen és kompaktan integráltak a többlengőkaros hátsó futóműbe. Az első felfüggesztés hagyományos MacPherson rendszerű, és itt található a második villanymotor a magasabb szintű összkerékhajtású verziókban. Ezek együttesen 321 lóerőt biztosítanak – nem elegendőt ugyan ahhoz, hogy a Performance modellekre vadászni lehessen, de elegendő ahhoz, hogy egy élvezetes, dinamikus elektromos autóról beszélhessünk. Természetesen nem kizárt, hogy a jövőben egy sportosabb, „N” jelzésű kivitel is érkezik, amely már komolyabb rivális lehetne az izmosabb Teslák számára.

Az energiaellátásról egy padlóba épített lítium-ion akkumulátor gondoskodik, amelynek hasznos kapacitása közel 77,4 kWh – ez nagyjából megegyezik a Model 3 hasonló szintű verziójával, és még többet is nyújt, mint például a i4 belépőszintű, eDrive35 jelzésű változata.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük