Megszűnt a TAJ-kártya! Így lehet igazolni, hogy van TB-nk!

A digitális rendszer kiépítéséhez a kormány összesen csaknem 290 millió forintos támogatást biztosít. Ebből 198 millió forintot az egészségbiztosítási szervek kapnak, míg a fennmaradó 90 millió forintot a Magyar Államkincstár használhatja fel a szükséges informatikai fejlesztésekre. A kormányhatározat nem a TAJ-kártyára, hanem a TB-kiskönyvre vonatkozik. A kormányhatározat az e-TB kiskönyv megvalósítását szolgáló elektronikus nyilvántartás kialakításához szükséges forrás biztosításáról szól, a TAJ-kártyát (Társadalombiztosítási Azonosító Jelet igazoló hatósági igazolvány) nem érinti – hangsúlyozták.
A mostani lépés nem előzmény nélküli:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Hyundai Ioniq 5 kizárólag ötajtós, ötüléses ferdehátú karosszériával érhető el – ha valami eltérőre vágysz, akkor az áramvonalas Ioniq 6 lehet a megfelelő választás, amely megjelenésében is egyedi. Háromféle hajtáslánc közül lehet választani: az Advance és Premium változatok hátsókerék-meghajtással kaphatók, 63 kWh-s vagy 84 kWh-s akkumulátorral. Az N Line és a fölötte lévő felszereltségek ára azért magasabb, mert ezek kizárólag a nagyobb akkumulátorral érhetők el, valamint választható hozzájuk hátsó- vagy összkerékhajtás is.
Az Ioniq 5 legnagyobb erősségei a kényelmes futómű és a könnyen kezelhető, felhasználóbarát teljesítmény. A Hyundai a modellt kifejezetten a szegmens kényelmesebb végébe pozícionálta, és bár van néhány részlet, amin lehetne még javítani, összességében ez a beállítás logikusabb választás, mint néhány feszesebb hangolású, de vezetési élményben nem jobb vetélytárs.

A vásárlók egy vagy kétmotoros változat közül választhatnak. A két egyéni motoros opció 168 vagy 225 lóerőt kínál, mindkettő 350 Nm maximális nyomaték leadására képes. A gyengébbik modell egy kisebb, 63 kWh-s akkumulátorral rendelkezik, míg az erősebbik a 84 kWh-s változatot használja – ez a csomag a modellfrissítés során váltotta le a korábbi 77,4 kWh-s akkumulátort.
A kínálat csúcsán az AWD (összkerékhajtású) változat található, amelynél egy második motor is került az első tengelyre, ezzel a teljesítmény 321 lóerőre, a nyomaték pedig 605 Nm-re nőtt. Ez a négykerék-meghajtású verzió kizárólag a 84 kWh-s akkumulátorral érhető el.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük