Bár az első hírek sokkolónak tűntek, Katalin hercegné visszalépésének hátterében egészségi állapota áll. A palota közleménye szerint Katalin továbbra is súlyos betegségével küzd, fontos számára, hogy mind testileg, mind lelkileg teljesen megerősödjön, mielőtt ismét részt venne a nyilvános eseményeken. Döntését a Royal Ascot előtt, az utolsó pillanatokban hozta meg, nagy sajnálatára.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A belépőszintű Renault Arkana alapfelszereltsége magában foglalja a LED-es világítást, 17 colos könnyűfém kerekeket, szövetüléseket, egy 7 colos érintőképernyőt vezeték nélküli Apple CarPlay és Android Auto támogatással, valamint biztonsági téren tempomatot, közlekedési tábla felismerést, sávtartó asszisztenst, tolatókamerát és parkolóradart.
A magasabb Techno felszereltségi szint már holttérfigyelő rendszert és első parkolószenzorokat is kínál, valamint nagyobb, 9,3 colos központi kijelzőt, 10 colos digitális műszeregységet, 18 colos kerekeket és vezeték nélküli telefontöltő felületet. Az Esprit Alpine változat sportosabb külsőt kap, látványos 19 colos könnyűfém felnikkel, a lökhárítóba épített, F1-es stílust idéző gunmetal szürke „penge” elemmel, valamint Alcantara/műbőr kárpitozással, fűtött első ülésekkel és kormánykerékkel, illetve adaptív tempomattal.
A Renault Arkana továbbra is kedvezőbb árazású, mint sok versenytársa, jelenleg valamivel 27 000 font alatt indul. Összehasonlításképp: az alap benzines Peugeot 408 vagy a belépő Toyota C-HR hibrid ára már 31 000 font felett kezdődik – nagyjából annyiért, amennyiért a csúcskivitelű Arkanát kapnánk meg. Ettől függetlenül érdemes lehet elgondolkodni azon, hogy inkább ezekre a hasonlóan stílusos, de kifinomultabb vetélytársakra költsünk többet – erről még később bővebben.
Annak ellenére, hogy a Renault Arkana sportos, kupészerű megjelenésű, vezetési élmény szempontjából viszonylag semmitmondó. A teljes hibrid hajtáslánc gyenge és bizonytalanul reagál, ha gyorsulást várunk el tőle. A benzinmotor hangos bőgését ráadásul jelentős mennyiségű gördülési és szélzaj is kíséri az utastérben – hacsak nem tükörsima aszfalton közlekedünk.