Gyász hír: Örökre elbúcsúzott Keresztes Ildikó

A találgatások hamar egy irányba mutattak, és a kommentekből is egyre több részvétet lehetett kiolvasni: szerettei szerint Keresztes Ildikó az édesanyját veszítette el. A hírt hivatalosan nem erősítette meg, de a gyászoló sorok, az együttérző üzenetek és a korábbi nyilatkozatai alapján sokan biztosra veszik a tragédiát. Az egyik hozzászólás így fogalmazott: „Sancikám, anyukád számunkra is családtag volt. Bár fizikailag már nincs velünk, örökre veled marad, ahogyan mi is.” A közeli barátok és rajongók százával fejezték ki részvétüket. Keresztes Ildikó is Örökre elbúcsúzott édesanyjától.
EZ TÖRTÉNT:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A hagyományos hibrid változatban a Hyundai hatfokozatú duplakuplungos automata váltója tisztességes munkát végez, hogy kiaknázza a hajtáslánc erejét menet közben. Ötödik és hatodik fokozatban érezhető leginkább az elektromos motor 170 Nm-es nyomatéka, ugyanis amikor az autó alacsony fordulatszámon halad, az akkumulátor és a villanymotor támogatása gondoskodik arról, hogy az Ioniq egyenes úton is kellően fürgének hasson.
A benzines motor gyorsan bekapcsol, még akkor is, ha csak enyhén nyomjuk a gázt. Bár a Hyundai azt állítja, hogy az autó akár 120 km/h-s (75 mph) sebességgel is képes kizárólag elektromos hajtással haladni, a valóságban nehéz ennyire felgyorsítani anélkül, hogy a benzinmotor be ne lépne a működésbe. A hibrid rendszer nyomatéka különösen elinduláskor érezhető, amikor a villanymotor azonnali ereje könnyedén megmozdítja az Ioniq 1.370 kg-os karosszériáját.

Amikor a 1,6 literes benzinmotor bekapcsol, működése viszonylag kifinomult. Viszont ahogy a Toyota Prius esetében is, ha maximális teljesítményt kérünk az autótól, a motor hangja zavaróan betölti az utasteret. A váltó hat fokozata miatt az Ioniq vezetési élménye hasonlít a hagyományos autókéhoz, és bár duplakuplungos egységről van szó, a kapcsolások nem olyan gyorsak, mint azt az ilyen típusú váltóktól megszokhattuk. Általában elég simán működik, de városi környezetben elektromos módban néha tapasztalható némi rángatás és akadozás. Legalább az elektromos hajtás ereje lehetővé teszi a gyors és hatékony elindulást.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük