Már megvan ő lesz idén a Nagy Ő!

A műsor története egészen 2003-ig nyúlik vissza, amikor Noszály Sándor teniszezőként először próbált szerencsét. Azóta olyan ismert nevek váltak a formátum főszereplőivé, mint Molnár Anikó, Gyursánszky Gábor, Tóth Dávid, Árpa Attila vagy legutóbb Jákob Zoli. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az ülések viszonylag keskenyek, tehát nem kínálnak túl nagy oldaltartást, viszont a beállítási lehetőségek bőségesek, így a legtöbb testalkat számára kényelmessé tehetők.

Viszont a rendszerek – vagyis a fejlett vezetéstámogató funkciók – sajnos több bosszúságot okoznak, mint amennyi hasznot hajtanak. A sávtartó asszisztens például túl agresszíven avatkozik be, gyakran úgy érzi a vezető, mintha küzdene az autóval a kormány felett. A sebességtúllépésre figyelmeztető hang folyamatosan zaklatja a sofőrt, akkor is, ha csak néhány km/h-val lépjük át a megengedett határt. A vezetőfigyelő rendszer nálam jól működött, de az utastársamat állandóan hibásan figyelmeztette – pedig ő is figyelt az útra. Ezeket a funkciókat kikapcsolni is frusztráló, mert mindent a központi érintőképernyőn keresztül kell állítani, ami úgy tűnik, mintha egy régi Nokia telefon teljesítményével működne: lassú és idegesítő.

A hatótáv, energiahatékonyság és a töltési teljesítmény tekintetében az Urban Cruiser sajnos elmarad a mai élmezőnytől. A hosszabb hatótávú változat például csak nagyjából azt a szintet hozza, amit más gyártók alapmodelljei is tudnak – mint például a Skoda Elroq vagy a Kia EV3 alapkivitele.

A hivatalos energiafogyasztási adatok (mérföld per kilowattóra) elfogadhatók, de nem lenyűgözők. Valós körülmények között, ideális időjárás és forgalom mellett is csak a középmezőnyt hozta – kb. 3,5 mérföldet tudtunk megtenni 1 kilowattóra energiával. A gyorstöltési sebesség sem túl versenyképes: az alapmodell 80 kW-os, a hosszabb hatótávú pedig 125 kW-os teljesítményt tud felvenni, ami a jelenlegi sztenderdhez képest elavultnak számít. A Toyota szerint a 10-ről 80 százalékra való töltés 45 percet vesz igénybe, ami szintén nem nevezhető gyorsnak.

Az Egyesült Királyságban még nem tették közzé a hivatalos árakat, de Hollandiában az alapmodell 33 000 euróba (kb. 28 000 fontba), a hosszabb hatótávú pedig 36 000 euróba (kb. 30 000 fontba) kerül – vagyis olcsóbb, mint a Kia EV3. Kérdés, hogy ez az árstratégia az angol piacon is érvényesül-e majd. Még ha igen, az Urban Cruiser akkor sem lesz kiemelkedően olcsó ajánlat.

Bár ez az új Urban Cruiser semmiben sem hasonlít a 15 évvel ezelőtti névrokonára, valahogy mégis hasonló sors vár rá: könnyen jelentéktelenné válhat a piacon. Egy kissé olcsónak érződő, nem túl tágas belső térrel, idejétmúlt infotainment rendszerrel és csak átlagos elektromos autós képességekkel kellene felvennie a versenyt a sokkal fejlettebb és kifinomultabb vetélytársakkal. És ebben a versenyben aligha győzhet pusztán azzal, hogy „egészen kellemes vezetni”.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük