Július 1.-től életbe lép Magyarországon!

Tehát Június 1-jétől életbe lép Magyarországon az új ká/ító/zer-ellenes törvénycsomag, amely jelentős szigorítást hoz a d/ogke/esked/lem és -használat elleni küzdelemben! Idehaza a fogyasztok 8-19%-át teszi ki a nyugdíjas fogyasztók! Vag/one/kobz/s: A törvény értelmében a k/bít/sz/r-ker/sk/dők teljes vagyo/elko/zásra számíthatnak.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az Omoda 9 külső formavilága többféle autómárkától merít inspirációt, és ennek eredményeként egy határozott megjelenésű, modern, több szögből nézve kifejezetten a Lexusra emlékeztető dizájn született. A forma összhatása kellemes, nem hivalkodó, inkább visszafogottan elegáns, bár kétségtelenül nem különösebben egyedi vagy izgalmas – néhol talán már-már unalmasnak is mondható. Méreteit tekintve az Omoda 9 közel 4,8 méter hosszú és 1,67 méter magas, tehát nagyjából egy kategóriában mozog a Škoda Kodiaq-val. Ugyanakkor az alacsonyabb tetővonal nyújtottabb, sportosabb hatást kelt, ami vizuálisan elegánsabbá teszi a járművet.

A külső felszereltség részeként természetesen teljes LED-es fényszórókat kapunk, ahogy manapság elvárható egy modern SUV-tól, valamint az immár szinte kötelezőnek számító, a hátsó lámpákat összekötő LED-csík sem maradt le. Aki egyedibb megjelenésre vágyik, választhat matt fényezést is. Alapfelszereltségként 20 colos könnyűfém felniket kapunk, amelyek még inkább kiemelik a jármű prémium karakterét.

Az utastérben folytatódik az igényes, luxusra törekvő hangulat. A műszerfal tetején egy ívelt, egybefüggő képernyő kapott helyet, amely magában foglalja a 12,3 colos érintőképernyőt, valamint a vezető előtti kijelzőt is. A bőrborítású felületek puhák, kellemes tapintásúak, és a kapcsolók, karok finom csillapítása azt az érzetet kelti, mintha egy drágább autóban ülnénk. A fényes fekete kormányon elhelyezett érintésérzékeny gombok látványra nagyon mutatósak, ám használat közben már kevésbé praktikusak – a fényvisszaverődés gyakran megnehezíti, hogy pontosan lássuk, melyik gombot nyomtuk meg.

Természetesen a központi kijelző támogatja a vezeték nélküli CarPlay és Auto funkciókat, ami manapság már szinte alapelvárás ebben a szegmensben. Ugyanakkor dicséretes, hogy a klíma hőmérsékletét és a vezetési módokat továbbra is fizikai, tekerhető gombokkal lehet állítani – ezek a praktikus, hétköznapi használatban jól bevált megoldások ésszerűségükkel tűnnek ki. Az üléspozíció szintén kényelmes és jól testre szabható, hiszen az ülés 12 irányban elektromosan állítható.

Az Omoda utasterének egészéről elmondható, hogy erősen idézi a Mercedes-Benz belső tereit – ezt nemcsak az anyaghasználat és a minőségi érzet támasztja alá, hanem konkrét részletek is: például az oszlopra szerelt váltókar, a középkonzol pohártartóinak gördülő fedele, vagy az ajtókba épített ülésállító gombok mind-mind a háromágú csillagos márka hatását tükrözik. Ez persze nem feltétlenül baj – a Mercedes belső tereit jó inspirációforrásnak tekinteni teljesen érthető, még ha a német gyártó ezt talán másként is gondolná.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük