Megváltozik a visszaváltható palackok ára!

2025-ben új fejezet nyílik a hazai palackvisszaváltás történetében: módosulnak a visszaváltható italcsomagolások díjai. A többször felhasználható, azaz újratölthető üvegekért ezentúl 25 és 70 forint közötti összeget kaphatnak vissza a vásárlók. Ezeket külön embléma jelzi, hogy könnyen megkülönböztethetők legyenek az egyszer használatos verzióktól. A cél: még ösztönzőbbé tenni a fenntartható csomagolások választását.
A szabályozás most kedvező fordulatot vesz:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Lexus NX-ben nincs dízelmotor, és bár a hibrid változatok alacsony CO2-kibocsátása figyelemre méltó egy ekkora autótól, inkább a keveset autózó vezetők számára ideálisak, mivel autópályás használat esetén a fogyasztás jelentősen romlik. Mindezek ellenére az alacsony CO2-kibocsátás segíthet abban, hogy az SUV vonzóbbá váljon a céges autóhasználók számára, mivel csökkenti az éves Benefit-in-Kind adóterheiket. Azonban a riválisok által kínált drágább plug-in hibrid modellek jobban teljesítenek ezen a téren.
A Lexus NX vezetési élménye egy megszokást igénylő ízlést képvisel, hasonlóan a dizájnjához. A hibrid változat különösen alacsony sebességnél mutatja a legjobb oldalát, mivel szinte teljesen csendes. Ebben nemcsak az hajtáslánc, hanem az is közrejátszik, hogy az utastér nagyon jól szigetelt, így magasabb sebességeknél minimális a szél- és úthang.

A NX 300h-ban a hibrid rendszer és a CVT automata váltó kombinációja egy pihentető, de rendkívül frusztráló vezetési élményt ad. Például, miközben a Lexus szinte teljes csendben halad a városban elektromos üzemmódban, a körülbelül egy mérföldes akkumulátorteljesítmény gyenge a modernebb plug-in hibrid modellekhez képest.
A váltó komoly hátrányt jelent az autó számára. Ha gyorsulni kell, a CVT váltó lassan reagál, és az erőforrás hangosan pörög fel, ami zavaró. Ugyanez történik, amikor hosszú autópályás emelkedőn gyorsulunk, és az motorkerregésként hallatszik, ami ellentétben áll az autó többi csendes tulajdonságával.
A hagyományos, de már megszüntetett NX 200t 2,0 literes benzines modellben egy hatfokozatú automata váltó található, amely jobb, mint a hibrid CVT váltója, de még mindig nem olyan sima vagy reagálékony, mint a BMW X3 nyolcfokozatú váltója. Ezért a benzines változat nem tűnik olyan gyorsnak, mint amilyennek a 0-100 km/h gyorsulási ideje (7,1 másodperc) sugallná.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük