Már magyarországon támadt az agyevő amőba!

Ez a mikroszkopikus kórokozó meleg, álló édesvizekben él – leggyakrabban tavakban, termálfürdőkben vagy akár öntözőrendszerekben is megbújhat. A szervezetbe az orron át juthat be, ahonnan áttöri az orrszöveteket, és néhány napon belül végzetes agyvelőgyulladást okozhat. Fontos tudni: lenyelve nem veszélyes, de az orrüregen keresztül életveszélyes lehet.
EZ TÖRTÉNT MAGYARORSZÁGON:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A hibrid hajtású autók vonzereje elsősorban abban rejlik, hogy alacsonyabb fenntartási költséget kínálnak a hagyományos benzinmotoros modellekhez képest. A Camry ezen a téren jól teljesít, a gyári fogyasztási adat 5,3 l/100 km (53,3 mpg), bár a teszt során vegyes használat mellett mindössze 6,2 l/100 km-t (37,9 mpg) értünk el. Egy 50 literes tankkal 417 mérföldet (kb. 670 km-t) sikerült megtenni, és számításaink szerint egy átlagos használó évente 1 842 fontot költene üzemanyagra 12 000 mérföld (kb. 19 300 km) esetén, illetve 3 071 fontot 20 000 mérföld (kb. 32 000 km) megtételekor.
A CO₂-kibocsátás alacsony, mindössze 98 g/km, ami olcsó elsőéves gépjárműadót jelent (ez általában benne van az autó vételárában), és – ami különösen fontos ennél a kategóriánál – alacsony cégautó-adót eredményez. A Toyota arra számít, hogy a Camry-modellek 80 százalékát flottavásárlók használják majd; a modellre 23 százalékos BiK-kulcs vonatkozik, ami alacsonyabb, mint a legtöbb konkurensé.

A biztosítási besorolás alapján a Toyota Camry a 31-es és 32-es csoportba esik, a csúcsváltozat, az Excel, az utóbbiba. Ez némileg magasabb, mint a hagyományos motorral szerelt vetélytársaké, például a Skoda Superb vagy a Vauxhall Insignia esetében, valószínűleg a Camry bonyolultabb hajtáslánca miatt – még ha ritkán is fordul elő meghibásodás.
A várható értékvesztés tekintetében a szakértők szerint a belépő szintű Camry Design modell három év és 36 000 mérföld után az eredeti értékének valamivel több mint 45 százalékát őrzi meg, míg a csúcskivitelű Excel változat körülbelül 44,3 százalékot. Figyelembe véve az alapmodell jó felszereltségi szintjét és erősebb maradványértékét, csak akkor érdemes az Excel felszereltségre váltani, ha valóban szükség van annak extra szolgáltatásaira.
A konkrét modell pontos értékének meghatározásához érdemes igénybe venni az ingyenes autóértékelő eszközünket.
A Camry formaterve nem feltétlenül tűnik ki az utcán, de modern és mutatós. A kidolgozás minősége mindenhol kiváló, a belső tér pedig funkcionális és praktikus, bár összességében éppen csak elmarad néhány vetélytárs mögött az anyagminőség és a kidolgozás színvonalában.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük