Figyelmeztet az MVM! Ezért jön magas számla!

Mit tehetünk, ha túl nagy a számla?
Aki most kap kézhez egy kiugróan magas számlát, ne essen pánikba: az MVM fizetési haladékot és részletfizetést is kínál az érintetteknek. Fontos tudni, hogy a rezsiévforduló – augusztus 1-je – előtt érdemes diktálni a mérőállást, főleg ha valaki tudja, hogy az elmúlt időszakban ingadozott a fogyasztása. Ellenkező esetben könnyen alul- vagy túlszámlázás lehet a vége.
A számlázási rendszer is változik! MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Mitsubishi Eclipse Cross volánja mögé beülve egy viszonylag magas vezetési pozíció fogad, amely azonban kényelmes a jól formázott üléseknek és az ergonomikusan elhelyezett pedáloknak köszönhetően. Elsőre úgy tűnhet, hogy kissé kényelmetlen lesz az utazás, mivel alacsony sebességnél az úthibák érezhetőbbek, mint például egy Peugeot 3008 esetében, de menet közben a futómű teljesítménye javul, és kényelmesebbé válik az utazás.
Autópályán vagy főúton érzi magát a legjobban, bár a nagyobb kátyúk még így is tompítatlanul jutnak el az utastérbe – ez azonban nem rosszabb, mint egy SEAT Ateca esetében, és az ülések jól csillapítják a rázkódásokat. Ha kisebb kerékméretű felszereltséget választunk, a komfort valószínűleg tovább javul.

Kanyarban a karosszéria mozgását jól kordában tartja, a kormány pedig meglepően gyors és közvetlen, így kifejezetten ügyesnek érződik egy hosszabb, íves útszakaszon. A kormányzás visszajelzése nem túl erős, de ez ebben a SUV-kategóriában általános – és bár a Mitsubishi vezethetősége nem éri el a 3008 vagy az Ateca szintjét, nincs is messze tőlük.
Ha tehetjük, érdemes a kézi váltót választani, mert a CVT automata váltó jelentős mértékben rontja a vezetési élményt. Városi közlekedésnél még működhet, de ha rálépünk a gázra, a fordulatszám az egekbe szökik, miközben a váltó nem hajlandó magasabb fokozatba kapcsolni.
A CVT váltó megpróbálja utánozni egy hagyományos automata működését, de emiatt valójában mindkét világ hátrányait hordozza: elnyújtott, szimulált „váltásokat” produkál, miközben a motor hosszasan magas fordulatszámon bőg gyorsításkor. A kormány mögötti váltófülek egyfajta manuális módot kínálnak, de lassú és nehezen kezelhető – még ha a váltófülek kivitele önmagában szép is.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük