Gyurcsány a következő nagy Ő! Mutajuk!

Egyre többen szeretnék, ha Gyurcsány Ferenc, az egykori kormányfő lenne a következő Nagy Ő. Az ötlet májusi visszavonulása és válása nyomán kapott szárnyra – sokan úgy vélik, most „szabad préda” lett a politikus. A közösségi oldalakon több komment született, gyakran egy-egy Gyurcsány-fotóval jelezve az igényt.
Nem Gyurcsány az egyetlen név, akit bedobtak: Stohl András, aki szintén a válás közepén jár, szintén sokaknál felmerült lehetséges főszereplőként. A színész válása Stohl Vicával a közelmúltban került nyilvánosságra.
DE AKKOR KI LESZ A NAGY Ő?

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A zsúfolt kompakt ferdehátú kategóriában a Hyundai i30 Fastback egyedi alternatívát kínál a megszokott modellekkel szemben. Közvetlen riválisa gyakorlatilag nincs – például a Mercedes A-osztály limuzinváltozata jóval drágább –, így az i30 Fastback elsősorban különleges megjelenésére támaszkodik, hogy elcsábítsa a vásárlókat a főbb versenytársaktól, mint amilyen a Ford Focus, a Volkswagen Golf, az Opel Astra vagy a Kia Ceed. A Kia szintén kínál egy hasonló szemléletű modellt, a Proceedet, amely inkább egy kombira emlékeztet, mintsem egy négyajtós kupéra, de hasonlóképpen a formatervezésre épít, miközben nagyobb utasteret kínál.
A motorok és a vezetési élmény tekintetében a Hyundai kínálata általában kiegyensúlyozott, jól teljesít a kényelem és a vezethetőség közötti arany középút megtalálásában, és az i30 Fastback is ezt az irányt követi. A Fastback változat néhány részletében eltér a hagyományos ferdehátútól: például a karosszéria valamivel merevebb, a futómű pedig kicsit alacsonyabbra és feszesebbre hangolt. Ugyanakkor az alapváltozatnál továbbra is a kényelmes utazás és a jól kontrollált úttartás az elsődleges cél.

Az i30 Fastback jól boldogul mindenféle útfelületen, és bár egyik területen sem nyújt kiemelkedőt, összességében meglepően megbízható és könnyed vezetési élményt kínál. A hatfokozatú kézi váltó finoman működik, a fékek pedig jól adagolhatók és hatékonyan lassítanak. A kormányzás az átlagosnál kissé nehezebb érzetű, és a kormányáttétel sem különösebben gyors, de pontos és kiszámítható, így az autó minden vezetőtípus számára könnyen kezelhető.
Az i30 Fastback N egy egészen más szintet képvisel: jóval keményebb futóművet, egyedi váltót, motort és elektronikus vezetési programokat kapott, amelyeket az i30 N ferdehátú változatból emeltek át. Bár a rugózás itt is érezhetően feszesebb, mint a többi Fastback modellen, nem annyira kemény, mint a hagyományos i30 N-é, és ez kifejezetten jót tesz neki. A kormányreakciók élesebbek, az élmény pedig jóval izgalmasabb, ami különösen a sportos vezetést kedvelőknek kedvez.
A motorválaszték belépőszintjén az 1,0 literes, háromhengeres turbós benzines található, 119 lóerővel és 171 Nm nyomatékkal. Ez egy élénk motor, szívesen pörög és takarékos, de teljesítménye visszafogott: 0-ról 100 km/órára 11,5 másodperc alatt gyorsul, a végsebessége pedig 188 km/óra. Az 1,4 literes, négyhengeres motor már kiegyensúlyozottabb teljesítményt nyújt, 138 lóerővel és 242 Nm nyomatékkal, amivel 9,2 másodperc alatt éri el a 100 km/órát, a végsebessége pedig 208 km/óra. Ez a motor valamivel kifinomultabb, mint a háromhengeres, bár utóbbi magasabb fordulatszámon kellemesebb hangélményt nyújt.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük