Kiderült ki áll jobban! Orbán, vagy Magyar!

A felmérés adatai szerint valóban egyre többen vélik úgy, hogy Magyar Péter képes lehetne vezetni az országot – ez azonban nem feltétlenül jelent végleges bizalmat, inkább egyfajta kísérleti nyitottságot tükröz. A válaszadók körében például kevesebben vannak, akik teljes bizonyossággal hisznek Magyar alkalmasságában (mindössze 19%), mint ahányan Orbánt tartják teljes mértékben kompetensnek (25%). Ez is mutatja, hogy a kormányfő támogatói tábora kevésbé a pillanatnyi hangulatokra, sokkal inkább tartós elköteleződésre épül.
EZT MUTATJA A STATISZTIKA:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az XE kínálata meglehetősen egyszerű. Két alapmodell létezik: az R-Dynamic és a Sport. Az R-Dynamic változatok S, SE Black és HSE Black kivitelben érhetők el.
Sajnos az korai XE S modellekben található zajos, felülkompresszoros V6-os motor 2018-ban a szigorúbb kibocsátási szabályozások miatt eltűnt. Jelenleg három motor közül lehet választani – kettő benzines és egy dízel, mindegyik négyhengeres. A D200 dízel mild-hibrid és hátsókerék-meghajtású, a P250 benzines szintén hátsókerék-meghajtású, míg a P300 benzines négykerék-meghajtású. Minden motorhoz nyolcfokozatú automata váltó tartozik.
Bármelyik modellt is választod, az XE élvezetes vezetési élményt nyújt. Sőt, akár azt is mondhatjuk, hogy vezetés közben nem lesz több szórakozásod a BMW 3-as sorozat volánja mögött. Az XE legkiemelkedőbb dinamikai tulajdonsága a gyors, pontos kormányzás és az agilis érzés. Emellett az XE kényelmes is az utazáshoz. A futómű nagyobb kerekekhez van hangolva, így nagyobb felnik esetén sem túl rázós az útminőség, míg a kisebb kerekű modellek igazán luxusérzetűek.

A nemrég bevezetett árcsökkentésnek köszönhetően az XE ára már 33 000 font fölött kezdődik, míg a P300 Sport változat ára valamivel 43 000 font felett van. A CX-60 plug-in hibrid a legjobb értéktartó modell a kínálatban. Egy átlagos, három évre és 36 000 mérföldre szóló tulajdonlási időszak után a PHEV körülbelül 46 százalékát tartja meg az eredeti listaárnak, míg a 3,3 literes dízel – legyen az 197 vagy 250 lóerős változat – 35-39 százalék között mozog, a csúcsfelszereltségű Takumi modellek pedig általában a legrosszabbul teljesítenek értékvesztés szempontjából.
A CX-60 a prémium középkategóriás SUV-k ellen száll ringbe, és első ránézésre meggyőzően helytáll. A Mazda a Kodo dizájnfilozófiáját követte a CX-60-nál, amely korábban olyan vonzó megjelenésű modelleket segített létrehozni, mint a 3-as hatchback és az MX-30 elektromos kis SUV.
Az igazi erő azonban a beltérben rejlik, ahol a CX-60 igazán kiemelkedik. A kidolgozottság és a beépített anyagok magas minősége egyértelművé teszi, hogy a Mazda ezzel a modellel lépett be a luxus SUV-piacra.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük