Hajnalban érkezett a megrázó hír Kapu Tiborról!

A megható pillanatok sorát a személyes megszólalások követték. Kapu először angolul köszöntötte a világot, majd magyarul is szót kapott, és érzelmekkel telve mondott köszönetet mindazoknak, akik támogatták őt az úton: „Rendkívül hálás és büszke vagyok, hogy magyarként itt lehetek.” Szavai nemcsak egyéni teljesítményről szóltak, hanem egy nemzet üzenetét vitték az űrbe. Kapu felidézte, hogy 2009 óta most először hangzanak el magyar mondatok az ISS fedélzetén, Simonyi Károly után – most ő viszi tovább ezt az örökséget. Ez minden Magyar embert megrázott a szó legjobb értelmében!
EZ VÁR AZ ŰRHAJÓSOKRA:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Ceed modellfrissítésével nemcsak új nevet, hanem egy négytagú modellcsaládot is kapott a Kia: az ötajtós hatchback, a Sportswagon kombi, a ProCeed shooting brake és az XCeed crossover változatok mind megérkeztek.
Minden új Kia Ceed modellt egy 1,5 literes turbós benzinmotor hajt, amelyhez mild-hibrid technológia társul. A váltó lehet hatfokozatú kézi, vagy hétfokozatú DCT duplakuplungos automata, a választott felszereltségi szinttől függően. Maga a Ceed hatchback nem érhető el plug-in hibrid változatban, viszont az XCeed kínálatában találunk tölthető hibrid verziót is azoknak, akik szeretnék csökkenteni az üzemeltetési költségeiket.

A Ceed felszereltségi szintjei a következők: 2, GT-Line, 3, valamint GT-Line S. Az alapszintű Ceed 2 különösen vonzó lehet, hiszen az ára nagyjából 22 600 fonttól indul, és a felszereltsége már ezen a szinten is bőséges. Érdemes azonban átgondolni, mire van igazán szükség, mivel egy magasabb felszereltségi szint 3 000–4 000 fonttal is többe kerülhet, a csúcsmodell ára pedig meghaladja a 31 000 fontot.
A Ceed az egyik legsikeresebb Kia-modell Európában, ezért a gyártó kifejezetten az európai ízléshez tervezte, fejlesztette és gyártja. A versenytársai közé tartozik a VW Golf, a SEAT Leon és a Peugeot 308, valamint a Hyundai i30 is, amely nemcsak rivális, hanem testvérmodell is, hiszen a Ceeddel közös padlólemezre épül.
A motorválaszték, a teljesítmény és a vezetési élmény szempontjából a Kia mérnökei sokat tettek azért, hogy javítsák a Ceed menetdinamikáját. Míg az előző generáció kényelmes volt, de nem különösebben élvezetes vezetni – főként a Ford Focushoz képest –, az új modell sokkal kiegyensúlyozottabb vezetési élményt nyújt, a kényelem és a dinamizmus jobb egyensúlyával.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük