Kapu először angolul köszönte meg a meleg fogadtatást, mint mondta, szerinte ez a lehető legjobb legénység, amihez csatlakozhattak. „Én vallom azt, hogy kis nemzetek tudnak a legnagyobbat álmodni” – tette hozzá. Azonban hatalmas dráma keveredett hiszen nem jöhet haza! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Octa nemcsak poros, homokos terepen képes remekelni, hanem a saras, nehezebb terep sem okoz neki gondot – vagyis pont azokon a terepeken, ahol a Defender mindig is otthon érezte magát. Még akkor is, ha épp nem az Octa üzemmód van bekapcsolva, az autó ugyanazokat a terepbeállításokat kínálja, mint az alapmodell, csak most már azzal a nem elhanyagolható előnnyel, hogy javult a terepszöge – tehát nagyobb a bejutási, elhagyási és középső akadályátlépési szög. Ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy az autó könnyebben küzdi le az emelkedőket, gödröket vagy épp a meredekebb akadályokat. A Horiba MIRA nevű speciális tesztpálya tereppályája egyébként sokkal nehezebb, mint amit a fotókon látni lehet, és az Octa itt is kiválóan teljesített – látszott rajta, hogy élvezi a kihívást, és minden akadályt könnyedén vett.
És most térjünk át az aszfaltra. Az Octa képességeiről – hogy mennyire jól kezeli a méreteit, súlyát és magasságát – már sokat beszéltek, és azt kell mondani, hogy a dicséret többsége valóban megérdemelt. Bár a kormányzása csak hajszálnyival gyorsabb, mint a sima Defenderé, mégis sokkal élénkebbnek, könnyebben kezelhetőnek és agilisabbnak érződik. Ennek oka leginkább az új, keresztben összekötött felfüggesztésben keresendő.
Ez a futómű ugyanis teljesen új szintre emeli az autó mozgását, különösen a dinamikus (Dynamic) vezetési módban. Itt szinte teljesen eltűnik az orr- vagy fenéksüllyedés, amit például erőteljes gyorsításkor vagy fékezéskor lehet tapasztalni más autóknál. Bár a kanyarodásnál jelentkező oldaldőlés eleinte hasonló módon kezdődik, mint a többi terepjárónál, de nagyon gyorsan megáll, és az autó karosszériája stabilan, határozottan megtámasztva marad. Az összhatás meglepően sportos egy ekkora járműtől, mégis megőrzi azt a biztos, nyugodt érzést, amit a Defendertől elvárnánk.