Érkezik a 68 ezres juttatás a nyugdíjasoknak!

Ősszel két ütemben jutnak extra juttatáshoz a nyugdíjasok: szeptemberben 30 000 forint értékű élelmiszer-utalványt kapnak, novemberben pedig inflációkövető nyugdíjkiegészítés érkezik. A kettő együtt átlagosan mintegy 68 000 forintos többletet jelent majd számukra az év során. A kiegészítés mértéke azonban mindössze 1,3 százalék lesz novemberben, ami sokak szerint nem elégséges a megélhetési költségek emelkedése miatt.
ITT AZ ÚJ JAVASLAT:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Subaru egy vegyes fogyasztási értékként 34,8 mérföld/gallont (kb. 8,1 l/100 km) ad meg, ami ugyan nem kiemelkedő a kategóriájában, de a valóságban viszonylag könnyen hozható. Akárcsak a Toyota hibrid rendszereinél – amelyek technológiáját ez a hajtáslánc részben meg is osztja – a Subaru rendszere is különösen hatékony alacsony sebességű közlekedésnél, ahol akár 40mpg (kb. 7,1 l/100 km) közeli értékeket is lehet látni. Autópályán viszont, a magasabb fordulatszámok miatt, ezek az értékek visszaesnek a közép-30-as tartományba.
Ez a relatív hatékonysághiány viszont egy kézzelfogható előnnyel is jár: a Subaru szimmetrikus összkerékhajtási rendszerével. Ellentétben a legtöbb rivális megoldással, amelyek normál körülmények között csak első- vagy hátsókerék-meghajtással működnek, és csak akkor kapcsolják be a másik tengelyt, ha kipörgést érzékelnek, a Subaru rendszere mechanikusan mindkét tengelyt hajtja minden pillanatban. Ez különösen előnyös terepen vagy csúszós útfelületen, és ez az egyik oka annak, hogy a Subaru modellek rendkívül népszerűek hideg éghajlatú országokban. Bár ez a haszon az Egyesült Királyságban kevésbé kézzelfogható, a rendszer minden körülmények között biztos tapadást és magabiztosságot nyújt. Egyéb üzemeltetési költségek is viszonylag alacsonyak lehetnek, mivel a Subaru megbízhatósága elismert.

A belső tér kialakítása és technológiája inkább a robusztusságot képviseli, mintsem a divatos eleganciát. A belső tér nem különösebben látványos, viszont nagyon masszívnak érződik. A Subaru modellek belső kialakítása hagyományosan egyszerű és tartós, és ez az új generációnál sincs másként – annyi különbséggel, hogy a korábbi rideg és olcsónak ható műanyagok helyett sokkal kellemesebb tapintású anyagokat találunk, amelyeknek szilárdsága a Toyota Land Cruiserre emlékeztet. Szinte minden felületet vastag, gumiszerű műanyag borít, hasonló ahhoz, amit túrabakancsok talpán láthatunk. Nem luxus, de strapabíró. Meglepő módon alig találni kemény vagy recsegős műanyagot, amelyek korábban – és sok rivális modellben még ma is – előfordulnak.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük