Összetört a TV2 híradósa!

Mire a nézők elé lépett, már porrá omlott benne minden remény a közös jövőről. A szakítás hirtelen csapott le rá, amikor már a családtervezés gondolata is otthonos volt számára. Megroppanva, mégis kötelességtudóan dolgozott tovább: a híradózásban talált menedéket a fájdalom elől. A műsorvezető a munkába temette magát, napi rutinja vaspántként szorította össze a darabjaira hullott önmagát. A kamerák előtt fegyelmezett maradt – ám közben a teste is jelezte a terhet: tizenkét kilót fogyott az emésztő gyászban.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Solterra esetében mindössze két felszereltségi szint és néhány külső szín közül választhatnak az érdeklődők, az alap Limited változat ára pedig 49 995 fontnál kezdődik. Ezért az összegért 18 colos könnyűfém keréktárcsákat, elektromos csomagtérajtót, adaptív tempomatot, fűthető első és hátsó üléseket, valamint fűthető kormánykereket kapunk. Az alapfelszereltség része még a 360 fokos parkolókamera, a digitális visszapillantó tükör, valamint egy hőszivattyú is, amely hatékonyabban képes melegíteni az akkumulátort.
A Touring felszereltségi szintre váltva műbőr kárpitozást, 20 colos keréktárcsákat, panorámatetőt, Harman Kardon hangrendszert, vezeték nélküli telefontöltést és elektromosan állítható utasülést kapunk, az ár pedig 52 995 fontra nő – ami körülbelül megegyezik a Tesla Model Y Long Range árával.
Nem feltétlenül várná az ember, hogy egy több mint kéttonnás elektromos SUV ilyen pozitív vezetési élményt nyújtson, de a Subaru a Solterránál kiválóan megtalálta az egyensúlyt a magabiztos kezelhetőség és a kényelmes futómű között. Az autó jól kiegyensúlyozottan viselkedik úthibákon, hatékonyan szűri ki az ütéseket, és a zaj- és rezgésszűrés is kiemelkedő, így a Solterra remek választás hosszabb autópályás utazásokhoz is.

Ha letérünk az autópályáról és kanyargós B-útra tévedünk, az autó viselkedése továbbra is meggyőző: a karosszéria dőlése minimális, az autó pedig fürgén fordul. A kormány könnyed, így a városi manőverezés sem nehézkes, ugyanakkor kellően súlyozott, és egész jó visszajelzést ad az első kerekek tapadásáról.
A fékenergia-visszanyerés mértéke menet közben állítható a kormány mögötti váltófülekkel, míg a legerősebb regeneratív fékezési szint egy külön gombbal aktiválható a műszerfalon. Ez a beállítás közel egyenértékű az egypedálos vezetéssel, bár teljes megállásra nem képes önmagában.
A Solterra két elektromotorja együttesen 215 lóerős teljesítményt és 337 Nm nyomatékot biztosít. Ez nem tűnik soknak a 302 lóerős, dupla motoros Nissan Ariyához vagy a 384 lóerős Tesla Model Y Long Range-hez képest, de a mindennapi használathoz – például iskolába vagy munkába járáshoz – bőségesen elegendő. A 0–100 km/órás (0–62 mph) gyorsulás mindössze 6,9 másodperc, amit a hajtáslánc finoman és lineárisan biztosít.
A lassítás is meggyőző: a fékérzet határozott és magabiztos, és a regeneratív fékezés és a mechanikus fékek közötti átmenet szinte észrevehetetlen.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük