Alig hisszük el! Ez Katalin hercegné utolsó útja!

A terv részleteit szigorúan titkolják, de annyi kiszivárgott, hogy maga Katalin is beleszólt mindenbe. Ő választotta ki a temetési menet zenéit, eldöntötte, hogy az Ír ezred kísérje koporsóját, és a BBC-vel is egyeztetett a közvetítésről – például arról, hogy ne mutassanak közelit a zokogó családról. Most még a windsori királyi temetőben temetnék el, de ha királyné lesz, átírják az egész tervet – akkor a legendás Szent György-kápolnában helyeznék végső nyugalomra.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az Ateca esetében a hasmagasságot megemelték, hogy SUV-szerű kiállása legyen, és valóban magasabban is ül az ember benne. Az első dolog, amit észreveszünk, amikor beülünk a volán mögé, az a rendkívül rugalmas vezetési pozíció. Az üléshelyzet rengetegféleképpen állítható, a kormány pedig tengelyirányban és magasságban is szabályozható, így szinte bármilyen testalkatú vezető könnyedén megtalálhatja a számára kényelmes beállítást.
Menet közben az 148 lóerős, 2.0 literes dízelmotor alacsony fordulatszámon jellegzetes dízeles kerregéssel működik, de már alacsonyan is erőteljesen húz, és ha a hétfokozatú automata váltóval párosítják, az előrehaladás sima és könnyed. A kisebb, 1.0 literes TSI benzines motor jobb választás lehet: meglepően erőteljes a legtöbb helyzetben, és nagy sebességnél is csendes, kifinomult működést nyújt.
Már néhány kanyar után érezni lehet, hogy az Ateca sportosabb vezetési élményt kínál, mint sok más crossover. A váltó mellett a precízebb, nehezebb kormányzás is hozzájárul ehhez, ami jól kihasználja az MQB padlólemez által nyújtott plusz tapadást. Ugyanakkor ennek a sportosabb karakternek ára van, mégpedig a rugózási kényelem terén. A SEAT keményebb futóműve nem simul ki a rosszabb minőségű útfelületeken, és kevésbé kényelmes, mint néhány versenytársa durvább útszakaszokon.

A keménység az utastérben is érezhető, ami csökkenti az általános komfortérzetet. Autópályán haladva is többet „ugrál” és ide-oda mozog, mint olyan modellek, amelyek jobban együttműködnek az úttesttel.
A kormányzás kellemesen súlyozott és jó visszajelzést ad az útról – ha valaki számára a vezetési élmény a legfontosabb, az Atecával biztosan elégedett lesz. Ugyanakkor ebben a kategóriában sok vásárlónak inkább a kényelem és a kifinomultság fontosabb szempont. E téren az Ateca nem éri el a Peugeot 3008 szintjét, mivel a feszesebb hangolás miatt jobban érezni az úthibákat. Vidéki, rosszabb minőségű utakon sem elég rugalmas, bár az autó stabilitása és tapadása – ami egy kompakt ferdehátúval is felvenné a versenyt – még így is figyelemre méltó. Ennek ellenére nem képes olyan ügyesen kisimítani a hibás útfelületeket, mint a 3008.
A legerősebb, 187 lóerős dízelmotorral szerelt Ateca 7,6 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, de a valóságban nem tűnik ennyire gyorsnak. Ha ez sem lenne elég, ott a Cupra Ateca, amely a Volkswagen Golf R-ből származó, 296 lóerős, 2.0 literes turbós benzinmotorral van felszerelve.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük