Megjöttek a számok! Ez hihetetlen!

Ám még háromnegyed hatkor sem ért át teljesen az Erzsébet hídon, olyan hatalmas volt a tömeg. A magasból készült felvételek lenyűgöző k/pet mutatnak: a Műegyetem rakpart már teljesen megtelt, miközben a menet vége még az Erzsébet hídra sem fért fel. Az eredeti tervek szerint a Szabadság hídon haladt volna át a tömeg, ám végül az útvonal módosult – így a több tízezer ember az Erzsébet hídon keresztül vonult át a Duna másik oldalára.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A motorhoz egy nyolcfokozatú, dupla kuplungos automata sebességváltó kapcsolódik, és az erő kizárólag a hátsó kerekekre jut. A hibrid hajtás zökkenőmentes összehangolása a belső égésű motorral ma az egyik legnagyobb kihívás a sportautó-gyártók számára, de a McLaren egy különleges megoldást választott erre. A V6-os motor úgynevezett „hot-vee” elrendezésű, ami azt jelenti, hogy a két hengersor közötti 120 fokos szögben helyezték el a turbófeltöltőket – ez a kialakítás nagyon ritka az új autók világában.

Az elektromos rendszer egy 7,4 kWh kapacitású akkumulátort tartalmaz, és a belső égésű motorral együtt 720 Nm-es maximális nyomatékot biztosít, amelyből 585 Nm csak a V6-os motorból származik. Az Artura emellett az első olyan utcai McLaren, amely elektronikus vezérlésű önzáró differenciálművel rendelkezik, így még jobb tapadást és irányíthatóságot kínál. Az első tengelynél kettős keresztlengőkaros felfüggesztést, hátul pedig többlengőkaros megoldást találunk, amelyhez adaptív lengéscsillapítók társulnak. Ezek a gátlók a vezetési stílushoz igazíthatók, és háromféle beállítást kínálnak: Comfort, Sport és Track. Mindezt a műszerfal szélén található kapcsolókkal lehet egyszerűen vezérelni.

Egy másik kapcsolóval a hajtáslánc karakterisztikája módosítható, ugyanezekkel az üzemmódokkal, illetve egy külön „Electric” beállítással, amely lehetővé teszi a teljesen elektromos, emissziómentes közlekedést rövidebb távokon. Természetesen az autóhoz alapfelszereltségként karbon-kerámia fékrendszer is jár, amely a nagy teljesítményhez szükséges lassítóerőt biztosítja.

Összességében az Artura nemcsak egy újabb McLaren, hanem egy határozott lépés a jövő sportautója felé, amely ötvözi a belső égésű motorok élményét az elektromos technológia nyújtotta lehetőségekkel – miközben megőrzi mindazt a vezetési élményt, amit a márkától elvárunk.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük