Józsi gazda megtalálta a szerelmet

A kapcsolat története legalább olyan különleges, mint maga a páros. Józsi gazda ugyanis egy Schóbert Lara-poszt alá írt komment révén kezdett beszélgetésbe. Bár eleinte gyanakvó volt – nem véletlenül, hiszen korábban többször is csalódott –, a fi/tal lá/y kitartása és őszintesége meggyőzte.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A vezetéstámogató rendszerek (ADAS) – összesen akár 24 féle, beleértve a sebességkorlátozás-figyelőt, sávelhagyásra figyelmeztetőt, intelligens tempomatot és másokat – könnyen kikapcsolhatók egy jól elhelyezett fizikai gombbal a kormány mellett. A frissítésnek köszönhetően a 158 lóerős teljes hibrid hajtáslánc érezhetően erősebb és gyorsabb lett, mint a korábbi verzió. A 0–100 km/h gyorsulás 9,1 másodperc, és a mindennapi tempóváltásoknál is érződik az agilitás. Ez persze nem sportautó, sosem volt annak tervezve, de az új hajtáslánc határozottan lendületesebbé tette a Symbiozt – különösen összehasonlítva például a Qashqai vagy a Kia Niro hibridjeivel.

A négysebességes automata váltót nem lehet manuálisan kapcsolgatni, így az élmény nem sportos, viszont aki csak „D”-be teszi az autót, felhangosítja a rádiót és elindul, az teljesen elégedett lesz. Normál, nyugodt tempóban az autó csendesen és észrevétlenül teszi a dolgát. Az elektromos és belső égésű motor közötti váltás szinte észrevehetetlen, és még ha a benzinmotor be is kapcsol, az is csendes és kifinomult marad. A fékek jól adagolhatók, és a pedálérzet is természetes.

Annak ellenére, hogy nőtt a teljesítmény, a CO₂-kibocsátás csökkent, most 97 g/km, így a céges autókra vonatkozó adóbesorolása 25%, ami 1%-kal kedvezőbb, mint korábban. A benzinmotorhoz két elektromotor kapcsolódik, amelyek egy 1,4 kWh-s akkumulátorból táplálkoznak – ez 0,14 kWh-val nagyobb, mint a korábbi változaté. Ez azt is jelenti, hogy hosszabb ideig lehet csak elektromos hajtással közlekedni, különösen városban, ahol a csendes működés és a takarékosság különösen előnyös. A Renault szerint az új motor 5%-kal kevesebb üzemanyagot fogyaszt.

Ha szeretnénk egy későbbi időpontra tartalékolni az akkumulátor energiáját – például egy városi szakaszra –, akkor az „E-save” gomb megnyomásával akár az akku 40%-át is el tudjuk menteni későbbi elektromos használatra.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük