Ma hajnalban jött a tragikus hír Havas Henrikről!

Beszámolója szerint az utolsó besugárzás után a szervezete hevesen reagált – az emésztőrendszere teljesen felborult, kínos és fájdalmas tünetek kínozták. Henrik kendőzetlenül elmondta: napokat töltött gyomorpanaszokkal, hasm/n/ssel, kénytelen volt többször is ruhát cserélni és folyton tisztálkodni, hogy úrrá legyen a testi kínokon. A sugárkezelés nem csupán egy technikai eljárás – a teste valósággal háborúba került önmagával, és ő vállalta azt a nyilvánosság előtt, hogy nem hallgatja el ennek a megalázó, embert próbáló részleteit.
Végül a megviselt állapot súlyos következményekhez vezetett:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A 1.6-os BlueHDi motor két változatban érhető el: 100 és 120 lóerővel, mindkettőhöz hatfokozatú kézi váltó tartozik, azonban a 120 lóerős verzióhoz elérhető volt az EAT6 automata is.
A kínálat csúcsán a 2,0 literes dízel található, amely 150 vagy 180 lóerővel kapható. Az előbbi szintén hatfokozatú kézi váltóval alapból, de választható volt hozzá EAT6 automata is, míg az utóbbi kizárólag automata váltóval érhető el.
A 2017-es modellfrissítés során a korábbi 1.6-os, 120 lóerős dízelt lecserélték egy kissé erősebb, 1.5 literes, 130 lóerős változatra. Ezzel egy időben a régi hatfokozatú EAT6 automata váltót is leváltotta egy új nyolcfokozatú automata, amelyet az új 1.5-ös dízelhez és a 2.0 literes dízel csúcsmotorhoz párosítottak.
A 308 SW felszereltségi szintjei: Active, Allure, GT Line és GT – az Access felszereltség a frissítés után kikerült a kínálatból. Ez megegyezik az ötajtós változattal, azonban – ellentétben azzal – az SW-ből nincs GTi változat, így nem kínál alternatívát a SEAT Leon ST Cupra vagy a Ford Focus ST kombi ellenében. A modellfrissítéskor viszont megjelent egy 222 lóerős, 1.6-os turbómotor, amely kizárólag GT kivitelben volt elérhető.

Mint sok vetélytársnál, itt sem minden motor kapható minden felszereltségi szinten. Az Access modellek csak a belépő szintű benzin- és dízelmotorokkal voltak elérhetők. Az Active és Allure szintekhez már elérhető volt az összes 1.2-es benzines és 1.6-os dízelmotor. A GT Line változat a nagyobb teljesítményű 1.2-es és 1.6-os motorokkal, valamint a 2.0 BlueHDi 150-essel volt rendelhető, míg a GT modell kizárólag a 180 lóerős, automata váltós 2.0 BlueHDi dízellel készült, és a kínálat sportos csúcsmodelljeként funkcionált.
Minden modell meglehetősen jól felszerelt, különösen az Active szinttől felfelé. Az Access változatokban is volt légkondicionáló, egyérintéses elektromos ablakemelők, tempomat, DAB rádió és Bluetooth. Az Active szint 16 colos kerekeket, kétzónás klímát, parkolóradart, automata fényszórókat és esőérzékelős ablaktörlőket, valamint navigációt kínált. Az Allure már 17 colos felniket, tetősíneket, ködlámpákat és LED-es fényszórókat tartalmazott. A GT Line 18 colos kerekekkel, sötétített üvegezéssel, LED-es irányjelzőkkel és ködlámpákkal, tolatókamerával és sportos külső-belső részletekkel emelkedett ki.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük