Hogy a magyar verzióban milyen korú és típusú jelentkezőket választanak majd Stohl mellé, az egyelőre rejtély, de egy biztos: aki be akar lépni a Stohl-famíliába, annak komoly kihívásokkal kell majd szembenéznie. Nem könnyű elképzelni, hogy egy fiatalabb nő hogyan tudná kezelni Stohl András összetett családi hátterét – és nem csak a nagy létszám miatt. Egy mozaikcsalád mindennapjai eleve komoly szervezést és türelmet igényelnek. És van egy nem elhanyagolható részlet: a választott hölgy rögtön nagymama szerepbe is kerülne, hiszen Stohl már büszke nagyapa.
ŐK JÖHETNEK SZÓBA:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ha kényelmesen vezetjük, a Subaru Crosstrek kellemes rugózással jutalmaz a rossz minőségű utakon, és könnyedén kisimítja az autópályák hullámait is. Ugyanakkor nagyobb sebességnél nem tartozik a legcsendesebb és legkifinomultabb modellek közé: az útról érkező zajok hallhatóak, és a motor is többet duruzsol a háttérben, mint amire számítanánk. A Crosstrek tehát nem nyújt olyan hosszú távú utazási élményt, mint például egy Volkswagen Golf, vagy akár egy SUV-vetélytárs, mint a Hyundai Tucson.
Bár nem olyan fürge, mint egy hagyományos családi ferdehátú, a Crosstrek mégis agilisabb érzetet kelt, mint sok más crossover. A kormányzás pontos és kellemesen súlyozott, a tapadás bőséges, és meglepően kevés az oldaldőlés még dinamikusabb kanyarokban is. Nem különösebben élvezetes autó, de kiegyensúlyozott és magabiztosan kezelhető.
Viszont a Crosstrek igazi erőssége terepen mutatkozik meg. A Subaru bevált összkerékhajtási rendszere az egyik legjobb a piacon, és az X-Mode terepüzemmód segítségével meggyőző terepjáró képességet és tapadást kínál nehéz körülmények között is. Akárcsak sok dedikált terepjárónál, itt is van lejtmenet-szabályozás, ami lehetővé teszi, hogy a Crosstrek biztonságosan ereszkedjen le a legmeredekebb és legcsúszósabb lejtőkön is. Ha vidéken élsz, vagy gyakran szembesülsz extrém időjárási körülményekkel, ez az autó megbízható és biztonságot nyújtó választás lehet.
A kissé szögletes karosszériaforma, a megemelt hasmagasság és a folyamatos összkerékhajtás energiaigényes működése miatt nem meglepő, hogy a Crosstrek hivatalos fogyasztása mindössze 6,4 l/100 km (36,8 mpg). Ezzel szemben a gyorsabb és hatékonyabb Mazda CX-30 összkerékhajtással és automata váltóval akár 5,1 l/100 km-t (46,3 mpg) is ígér. Ennek megfelelően a Subaru viszonylag magas, 174 g/km CO2-kibocsátással rendelkezik. Üzleti felhasználók számára ez 37 százalékos Benefit-in-Kind (BiK) adózási kulcsot jelent – szemben a Mazda CX-30 33 százalékos értékével. Pozitívum ugyanakkor, hogy a Crosstrek listaára nem haladja meg a 40 000 fontos határt, így a magántulajdonosokat nem terheli az évi 410 fontos luxusautóadó-pótdíj. Minden Subaru Crosstrek modell a 20-as biztosítási kategóriába tartozik – ez nem olyan alacsony, mint néhány kompakt családi autóé, de nem is annyira magas, hogy jelentősen megemelje a biztosítási díjakat. A Crosstrek emellett minden fontosabb biztonsági és védelmi rendszerrel fel van szerelve, amelyek segíthetnek megelőzni a lopást és a baleseteket is.
Szakértőink szerint a Crosstrek az újkori értékének 50–52 százalékát képes megtartani három év vagy 58 000 kilométer (36 000 mérföld) után. Ez jóval jobb, mint például a Kia Xceed esetében, amely ugyan olcsóbb újonnan, de csak 34–40 százalékos értéktartást mutat ugyanezen időszak alatt.