Borzasztó családi tragédia: Meghalt Wolf Kati ikertestvére

Az énekesnő az M5 egyik műsorában mesélt a születésével kapcsolatos történetről, amely egyben egy tragikus fordulatot is hordozott magában. Mint elárulta, világra jöttekor nem volt egyedül: ikertestvérével, Barbarával együtt született, ráadásul két hónappal a kiírt időpont előtt. Édesanyja csak a szülés pillanatában tudta meg, hogy két gyermeket hordott a szíve alatt. A kis Barbara azonban súlyos betegségekkel jött világra, és sajnos csak egyetlen napot élhetett. Ez az esemény örökre bevésődött Wolf Kati lelkébe.
ÍGY NILATKOZOTT RÓLA:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Kia az EV3 esetében egyszerűen, logikusan állította össze a hajtáslánc-kínálatot: kétféle akkumulátorméret közül lehet választani, mindkettő ugyanazzal az elektromotorral párosítva.
A kínálat a 58,3 kWh-s változattal indul, amely a WLTP ciklus szerint 270 mérföldes hatótávot kínál – ez a legtöbb vásárló számára bőségesen elegendő lehet. Azoknak, akik távolabbra szeretnének utazni, ott az elérhető 81,4 kWh-s akkumulátor, amellyel akár 375 mérföld is megtehető egy töltéssel – a GT-Line S változat esetében ez 362 mérföldre csökken. Ezek az értékek a kategória élvonalába tartoznak, legalábbis papíron.
A vezetési élmény nem különösebben izgalmas, de ez ebben az autóban nem is szempont. A Kia inkább a kényelemre helyezte a hangsúlyt, és ebben hatékonyan teljesített. A legtöbb új autóhoz hasonlóan az EV3 is többféle vezetési módot kínál: háromféle gázreakció-beállítás és kétféle kormányzás érhető el, bár ezek gyakorlati haszna csekélynek bizonyult.
Teljesítmény, gyorsulás (0–100 km/h) és végsebesség
Az EV3 jelenleg egyféle elektromos motorral érhető el, amely 201 lóerőt (bhp) és 283 Nm nyomatékot biztosít – ezek nem kiemelkedő értékek, de egy kompakt családi autóhoz több mint elegendők.

A kisebb akkumulátorral szerelt alapmodell könnyebb is, így hajszálnyival gyorsabb: 0–100 km/h-ra 7,5 másodperc alatt gyorsul, míg a hosszabb hatótávú változat 7,7 másodpercet igényel (19 colos kerekekkel 7,9 másodperc). A valóságban ez a különbség alig észlelhető. A gázreakció jól kalibrált, élénk, de nem túl hirtelen, így az EV3 élvezhetően, de nyugodtan gyorsít. Előzéseknél azonban némi plusz dinamika jól jönne.
A regeneratív fékezés szabályozása sok EV esetében fontos szempont, és a Kia iPedal rendszere az egyik legjobban sikerült megoldás. Az EV3 kormánykerék mögötti váltófülekkel menet közben is állítható a fékezés mértéke – a teljes gurulástól az egypedálos vezetésig. Emellett adaptív üzemmód is rendelkezésre áll, amely az útviszonyok és a forgalom alapján dönti el az optimális fékezést.
A pontos, jól súlyozott kormányzással és a puha futóművel együtt ezek a megoldások megkönnyítik az alacsony sebességű, városi közlekedést. A felfüggesztés pedig hatékonyan kisimítja a kisebb úthibákat is.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük