Gyászhír! Lukács Miki elvesztette

Ez a különleges társ nem más volt, mint egyik szeretett kutyája, aki hosszú éveken át osztozott vele az örömökben, nehézségekben, a mindennapok csendes pillanataiban. Miki így búcsúzott tőle: „Soha nem lesz még egy ilyen érzelmes, mégis vad, odaadó, de független, embercentrikus, családját imádó kutyám. Sz*r*bb hely lett a világ. Jó játékot Rozival, ha van olyan hely, ahol találkoztok.” A szavai mögött ott rejtőzik minden szeretet, amit iránta érzett – mert ő nem „csak” egy állat volt, hanem egy igazi családtag. Egy társ, akit a szívével nevelt.
MIKI EZT OSZTOTTA MEG A KÖZÖSSÉGGEL:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Lexus neve egyet jelent a kényelmesen vezethető, gondosan összeszerelt autókkal, és ebből a szempontból az IS 250C kabrió tökéletesen megfelel a gyártó hírnevének. Belseje, bár visszafogott, átgondolt kialakítású és igényesen kidolgozott, a karosszéria vonalai pedig vonzóak és rendezettek, még ha nem is kimondottan feltűnőek. A háromrészes, nyitható fém tető mindössze 20 másodperc alatt nyílik ki, ami gyorsabb, mint a legtöbb vetélytársnál, és ez a megoldás egész évben használhatóvá teszi a Lexust. Nemcsak jobban szigetel az időjárás viszontagságai ellen, mint a vászontető, hanem a tolvajokat is visszatarthatja. Már ha egy valamirevaló bűnöző egyáltalán választaná ezt a nyitható tetejű autót menekülésre, hiszen az egyetlen választható motor gyenge teljesítménye miatt az IS 250C aligha alkalmas erre a szerepre.

Motor, teljesítmény és vezetési élmény szempontjából a Lexus IS 250C az Egyesült Királyságban mindössze egyféle motorral érhető el, így sem hatékonyságban, sem teljesítményben nem tudja felvenni a versenyt más kabriókkal. Papíron a 2,5 literes V6-os motor ígéretesnek tűnik, de a valóságban csak erőtlen 205 lóerőt és 252 Nm nyomatékot ad le. A tető eltávolítása miatt megnövelt karosszéria-merevítés további 125 kilogrammal növeli a tömeget, és ezt a pluszt egy alapértelmezett automata váltóval kombinálva meglehetősen lagymatag eredményt kapunk. Mindezek ellenére a puha futómű kellemes utazási élményt nyújt, ami különösen azoknak kedvez, akik nem akarják élesen bevenni a kanyarokat.
Fogyasztás, károsanyag-kibocsátás és fenntartási költségek terén az IS 250C nem számít drága kabriónak a vásárlás pillanatában, viszont még így is elég sokba kerül ahhoz, hogy kétszer is meggondolja az ember, főleg ha egy alap BMW 3-as sorozattal hasonlítjuk össze. Ugyanakkor, ha a BMW-t Lexus-szintű alapfelszereltséggel látjuk el, akkor az IS C jobb ár-érték arányt kínál. Az alap SE-I modell bőrkárpitot, könnyűfém keréktárcsákat, parkolószenzorokat és tempomatot is tartalmaz. A fenntartási költségek viszont nem tartoznak a Lexus erősségei közé: a 2,5 literes V6-os motor mindössze 7,8 l/100 km-es kombinált fogyasztást produkál, ami gyenge teljesítmény ebben a kategóriában. Ehhez társul a magas éves gépjárműadó és a viszonylag drága szervizelés, így a japán kabrió idővel inkább pénznyelőnek tűnik.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük