Az új nyugdíj dráma

De mi lenne, ha a nyugdíj jogosultságát nemcsak az életkorhoz vagy a ledolgozott évek számához kötnénk – hanem például egy szociális szempontból is releváns feltételhez: az együ/tél/shez a gye/mekk/l? Ez az elgondolás elsőre talán radikálisnak tűnik, de ha jobban belegondolunk, fontos érvek szólnak mellette. Az egyik legmeggyőzőbb: az együttélés a gyermekkel nemcsak szociális kohéziót jelent, hanem pénzügyi tudatosságot is hozhat a háztartásba.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Volvo EX30 egy olyan autó, amely kifejezetten jól teljesít, ha a vezetési élményt és az általános menettulajdonságokat nézzük. Bár nem nevezhető igazán izgalmasnak vagy sportosnak a vezetése, mégis jobb, mint amit az ebbe a kategóriába tartozó elektromos autóktól általában elvárhatunk. A vezetési élmény inkább kiegyensúlyozott és kellemes, mintsem adrenalindús, de ez egyáltalán nem baj, hiszen sok vásárlónak pontosan ez a megnyugtató, kiszámítható viselkedés az, ami igazán fontos a mindennapi közlekedés során.

Ahogy azt a legtöbb modern elektromos autótól már megszokhattuk, a Volvo EX30 esetében is lehetőség van arra, hogy a vezető beállítsa, milyen erősen működjön a regeneratív fékezés. Ez az a funkció, amely akkor lép működésbe, amikor elvesszük a lábunkat a gázpedálról, és az autó elkezd lassítani úgy, hogy közben visszatáplálja az energiát az akkumulátorba. Ez a funkció nemcsak az energiahatékonyságot javítja, hanem a fékbetétek kopását is csökkenti, hiszen ilyenkor kevesebbszer van szükség a hagyományos fék használatára.

Emellett a kormányzás súlyozását is személyre lehet szabni, vagyis beállíthatjuk, hogy a kormány könnyedén vagy nehezebben mozogjon, attól függően, hogy épp sportosabb vagy kényelmesebb vezetési élményre vágyunk. Azonban fontos megjegyezni, hogy a Volvo ezeket a beállításokat nem egy külön fizikai gombbal tette elérhetővé, hanem a központi érintőképernyő egy almenüjébe rejtette őket. Ez azt jelenti, hogy egy kicsit több időbe telik elérni ezeket a funkciókat, mivel először meg kell nyitni a menürendszert, és ott megtalálni a megfelelő opciókat, ahelyett, hogy egy egyszerű gombnyomással váltanánk a beállítások között. Ez a megoldás lehet esztétikusabb, hiszen kevesebb gomb van a műszerfalon, de egyesek számára talán kevésbé praktikus, főleg menet közben.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük